EVETTT MERHABALAR
YORUMLARINIZI LÜTTFEN EKSİK ETMEYİNN.
BAŞLIYORUZZ
***sınır: 10 yorum 20 vote
||•
"Anladın mı?"
Çenemde ki parmakları baskısını hissettirirken ben daha neler olduğunu kestirmeye çalışıyordum. Sert dokunuşu tenimde izini bırakmak için ant içmiş gibiydi.
Udar Ağa, koskoca Udar Ağa şuan benim dibimdeydi öyle mi? Ve ne demişti o? Bunların hepsi bir rüya olmalıydı!
Saçmalıktı, herkesin istediği adam olabilirdi. Ama benim olmamıştı, her zaman benim için bir ağabeyden daha fazlası olmamıştı. Hiçbir zaman ona başka bir gözle bakmamıştım.
"Ne diğirsen öyle Ağam, az uzaklaş!"
Korkuyordum ama bu ona öylece boyun eğeceğim anlamına gelmiyordu! Bu söyledikleri bana çok anlamsız gelmişti.Kalın dudaklarından böylesine acımasız sözler söylemesi yüreğimi dağlıyordu. Bu iki kelimenin hayatımı darma duman edeceğini bilmiyor muydu?
"Böyle yakınımda durma Ağam!"
Kalp krizinden gidebilirdim, fısıltılarımı gözarda ediyor çenemi sıkmaya devam ediyordu. Uzaklaşmasını söylesem bile hâlâ dibimdeydi!
Ellerim sert göğsünde, itmeye çalışıyordum. Ama nafile!!
Okyanus reginde ki gözleri yine dalıp gitmek istediğim türdendi ama benim bu bakışlarda boğulmaya niyetim yoktu ki.
Ve böylesine acımasız bakan adamın gözlerinin, böyle güzel olması da haksızlıktı.
"Bir kaç gün sonra koynumda yatacaksın zaten Hatun merak eyleme."
Sıcak nefesini yüzüme üflemiş, iliklerime kadar titrememe vesile olmuştu. Bakışlarından kaçıyor onunla gözgöze gelmemek için herşeyi yapıyordum.
Sanki muftakta adamın dibine girip yüzünü ona soran ben değilmişim gibi!
Ama utanıyordum işte.
Bir adım geriye gittiğinde derin bir nefes aldım, kuş gibi çırpınan yüreğimi özgürlüğe kavuşturmuş gibiydi.
Şuan sözlerine kulak asacak hâlde değildim. Yorgundum, bitkindim. Beni bu şekilde dumûra uğratmasını da beklemiyordum. Ama endişeliydim.
Melodilerin ağıdı sessiz olurdu, kimsesizce ve hissizce. Benim ağıdıma benzer olurdu.
Peki ya onun kelimeleri neden âdeta yok olmuş ve bitmiş hayatımı daha da tüketmek istiyordu.
Bakışlarım sanki gözlerine bakmak için can atıyor bir yandan da korku dolu bakışlarıma engel olamıyordum. Bu dediği olmazdı, böyle bir şeyi kabul etmezdim.
Bir zifiri karanlıkta daha mı son bulacaktı hayatım.
"Hazır et kendini Hanım! Elbet koynuma girmek için can attığın günler olacak!"
Titredim. Kulaklarım hiç duymadığı tâbirleri duyuyordu.
Bakışlarımız, bakışlarımız kesişti.
Gerginlik damarımı bakışlarıyla okşuyor gibiydi. Nefes almak için yüreğim yine çırpındı.
Asla olmazdı öyle bir şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEİS |+18|
Romance|1970'lerde köyde geçen aşk hikayesi.| |+18| ||• "Neden ben?" Diye fısıldadım güçsüzce, duymuş muydu bilmiyordum. Ama umarım duymuştu. Çünkü bunu yinelemek için kendime o gücü bulamıyordum. Avuç içlerim terlemiş, dişlerimi sıkmaktan çenem uyumuştu...