İyii okumalarrr ask böceklerim
Bütün yorumlarınızıı okuyorummm, güzel yprumlarınız için teşekkürlerr. Aşık oldum ben size hıhıığ
Sınır: 230 oy 100 yorumm
||•
Kolumu birisi dürtüklerken rahatsızca yerimde kıpırdanıp iliştiğim koca cüsseye biraz daha iliştim. Nanemsi kokusu burnuma dolandıkça ona daha çok ilişiyor daha çok sarılıyordum.
O da bunu beklermiş gibi beni daha fazla kendisine çekerken dudaklarım kıvrılmıştı hafiften. Bu güçlü kolları bedenimde hissetmek güzeldi.
Kolumu dürtükleyen kişi peşimi kolay bırakacak gibi değildi ki rahatsızca dürtmeye devam ettiği yeri ovdum. Gözlerimi sıkıca yumup bunu göz arda ederken uyumaya devam ettim.
Bu huzurlu ve uykulu anımı kim bozmaya çalışıyordu bilmiyordum ama bu adamın kolları arasında gayette güzeldim.
"Ya kızım kalksana, anam seni çağırıyor börek açacakmışız."
Elif'in fısıltısı kulağıma ulaşıncaya dek gözlerim kapalıydı ama Gülten yengenin beni beklediğini duyduğum ana kadardı bu.
Hemen yataktan doğrulup şaşkınlıkla başımda dikilen Elif'e baktım. Daha doğrusu bakmaya çalıştım, gözlerim uyku diye diretiyordu hâlen. Ne ara böyle uykucu olmuştum ki.
Gözlerimi sonunda aralamış uyuşan kollarımı esnetmiştim. Elife yönlendirdiğim bakışlarımla dudaklarımı gülmemek için birbirine bastırdım. Yüzünde çok komik bir ifade belirmişti.
Saçım başım dağılmış hâlde öylece bana bakarken, ikimizde öylece birbirimize bakıyorduk.
Bakışlarımı yavaşça sırt üstü uyuyan koca adama çevirdiğimde, kolu hâlen belimi sıkıca sarmıştı ama ben şuan oturma pozisyonundaydım. Bırak be sende beni.
Dağılan saçları gözlerini bu şekilde bile huzursuz ederken, çatık kaşlarıyla uyuyordu. Ellerim istemsizce saçlarına uzanırken elim karıncalanmıştı
Siyah tutamlarını usulca kenara çektim. Gece olanlar bir bir aklıma iliştiğinde gözlerimi sıkıca yumdum. Karıncalanan elimi kendime çekip sertçe alnıma vurdum.
Olacak iş değildi. Kafayı yemiştim herhalde.
Koluma sertçe vurulmasıyla dudaklarımdan bir inleme kaçarken, alt dudağımı sertçe ısırdım.
"Kız hade kalk şimdi kocanı izleme sırası mı?"
Başımı hemencecik onu onaylarcasına sallarken, saçlarımı karıştırıp yataktan çıkmak için hareketlendim. Bir kaç gün bu adamla yüz yüze gelmesem iyidi, çok utanıyordum.
Yanağını falan öpseydim bari. Yanağını..
Dün geceyi düşününce bile bütün bedenim karıncalanıyordu. Dudaklarım sızlıyordu, hâlen hissediyordum sıcak dudaklarını dudaklarımda. Dolgun dudakları hâlen baskısını hissetiriyordu sanki.
"Kapının önünde bekliyorum seni."
Elif'e yine geçiştirircesine başımı sallarken kendi kendime söylenmeye devam ettim. Tek derdim bu olsa keşke. Üstümü hemencecik değiştirip saçlarımı da topladıktan sonra yazmayı alıp kafama gelişigüzel geçirdim.
Bunları oldukça sessiz yapmaya çalışmıştım çünkü yatakta ki koca cüsseli adamla karşılaşmak şuan istediğim son şeydi. Parmak uçlarımda yürümek yormuştu beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEİS |+18|
Romance|1970'lerde köyde geçen aşk hikayesi.| |+18| ||• "Neden ben?" Diye fısıldadım güçsüzce, duymuş muydu bilmiyordum. Ama umarım duymuştu. Çünkü bunu yinelemek için kendime o gücü bulamıyordum. Avuç içlerim terlemiş, dişlerimi sıkmaktan çenem uyumuştu...