İYİ OKUMALARRR
Öptümm hepiniz kendinize dikkat edinnn.
Sınır : 80 oy 50 yorum
YAZIM YANLIŞLARINI GÖRMEZDEN GELİN YA DA İŞARET BIRAKIN DÜZELTİYİMM
||•
Parmakları parmaklarıma değdiğinde nefesimi tuttum. Yine ahlaksız kelimelerini sıralıyordu ve nüfuz ediyordu, o kalın ve daha önceden bizzat tanık olduğum soğuk dudaklarından.
Şaşkınlıkla bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde, siyah gömleğinin düğmelerini çözen uzun ve kemikli elleriyle karşılaştım.
Ne yani önümde mi soyunacaktı?..
Ben onun koynuna girmek için can atmıyordum ki aman Allahım!
Kızaran yüzüme engel olamadım yine. Karşımda öylece beni izliyor ve soyunuyordu resmen! Bakışları oldukça huzursuz hissetiriyordu.
Gerginlikten ne yapacağımı şaşırmış haldeydim. Bu adam çok arsız ve utanması olmayan birisiydi.
"Olacak öyle değil mi?"
Herşey çok ani gelişiyordu. Benden habersiz hayatımda bir çok şey değişmişti. Hayatım sanki bir koçuşturmaca içerisindeydi ve ben engel olamıyordum.
Karmaşık ve anlamsız duygular içerisindeydim. Kalın ve umursamaz ses tonundan bunları duymayı asla beklemiyordum.
Yüz ifadesinden ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştım. Lâkin gözlerinde hiçbir şeyi barındırmıyordu. Her zaman ki gibi. Bomboştu. Okyanusun derinliğini andırıyordu adeta.
Gizemli, sırlar dolu ve soğuk.
Elini usulca yine onu rahatsız eden saçlarına attığında, geriye itekledi usulca.
Her hareketini gözümü kırpmadan izliyordum. Düğmeleri açan parmakları durmuştu bir kaç düğmeden sonra. Buğday teni lambanın altında oldukça etkileyici gözüküyordu.
Benim çirkinliğimin aksine. Başımı iki yana sallayıp bu düşüncelerimden sıyrılmaya çalıştım.
Bana bir kaç adım yaklaştığında istemsizce bir kaç adım geriye sendeledim.
Bu hareketimden dolayı adımları duraksadı, bacaklarım titremişti istemsizce. Yüzünde ki yara izi ve bir gözünün kör oluşundan mıdır bilinmez bu adam bana korkutucu geliyordu.
Bakışları yeterdi gerçi.
Dudakları usulca kıvrıldığında kalp ritmim anlamsız bir şekilde hızlanmıştı. Korkmuş muydum?
Bir bir açtığı düğmeleri gözlerimin içine baka baka geri usulca ilikledi. Hareketleri ağırdı, gözleri ise garip bir ifadeyle bakıyordu. Elinde ki eşofmanı hemen yanda duran yatağa fırlattı.
Hareketleri çok dengesizdi. Umursamazca yine tek tek düğümlemişti ince uzun parmaklarıyla düğmeleri.
Ellerini bol ve kemerli pantolunun ceplerine yerleştirip arkasını döndü. Bu süre zarfında hiç bakmadı bana. Sanki baksa bir şey farkedecekmişim gibi bakmadı.
Geniş omuzları ve sırtı gözlerimin önündeyken, bir eli ensesinde yer edindi ve sıkıntıyla ovdu. Sıkıntılı nefesleri sessiz odada ki sessizliği bozdu.
Neydi onu böyle sıkıntıya düşüren anlamadım.
Yine kendinden emin ve seri adımlarını bu sefer kapıya yönlendirdi, hemen yanda duran ışığı geri kapattığında başını hafifçe bana çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEİS |+18|
Romance|1970'lerde köyde geçen aşk hikayesi.| |+18| ||• "Neden ben?" Diye fısıldadım güçsüzce, duymuş muydu bilmiyordum. Ama umarım duymuştu. Çünkü bunu yinelemek için kendime o gücü bulamıyordum. Avuç içlerim terlemiş, dişlerimi sıkmaktan çenem uyumuştu...