Мінхо викликав таксі й через 5 хвилин вже сидів у авто. Хлопець перевзувся, розлягся на задніх сидіннях і закинув ноги в кедах на їх край, спостерігаючи за краплями дощу, що невпинно падали на вікно. На щастя, водій і оком не змигнув, йому, схоже, зовсім не хотілося думати.
Як і Хо.
От тільки у того зовсім не виходило викинути з голови сьогоднішні події. Алкоголь – найбільш жахлива річ у світі. Добре, що він вчасно схаменувся, а то Джісону не дуже чудово було б. Хлопець уявляє собі можливі оберти подій і закриває долонями червоне обличчя. Він ж не ґей, правда?
Брехня.
🥀🥀🥀
Матір ще тоді, у дитинстві, знала. Не даремно забороняла спілкуватися з хлопцями. І Лі слухався. Попри це, навіть будучи дитиною, його притягувало до чоловіків. Він часто завмирав, дивлячись незрозумілим поглядом на касира в магазині, але не розумів, чому ненька так за це вибачалася, а тоді за руку тягнула геть. Не розумів, чому йому не можна просто привітатися з сусідським хлопцем чи усміхнутись у відповідь, а ще не розумів, чому вона так злилася після кожної зачарованої згадки в розмові будь-якого парубка.
У нього була тільки одна подруга – Чонін, але вона мала багато друзів і завжди засмучувалася, коли він відмовлявся гуртом погуляти. Насправді, Хо дуже хотів ще з кимось познайомитися, але так його навчила мама.
Єна завжди ходила усміхненою і притягувала до себе людей. Ходячи в черговій сукенці, вона отримувала купу компліментів. Мінхо дивився на те, як дівчина часто грає у футбол із сусідськими хлопцями, і заздрив. Він також хотів знайти собі друга. З дівчатами також було весело, от тільки йому справді не вистачало якоїсь різноманітності.
Пройшов час, до Мінхо почали липнути дівчата, але йому не було цікаво. Юнак почав картати себе за те, що жодна з них йому не подобається. У класі він не дозволяв собі дивитися на когось із хлопців, адже так сказала мама. Він намагався оточити себе дівчатами, аби створити якусь перешкоду. Так він познайомився із Хьонджін. У першу їхню зустріч вона просто тихо сиділа в коридорі школи й малювала щось у своєму блокноті. Чонін змусила Мінхо з нею познайомитися, чим він і зайнявся. Спочатку дівчина постійно посилала його, але згодом вони стали чудовими друзями. Так у їхній компанії стало троє людей.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нехай поцілує старший дружба дружку
FanfictionМінхо живе самотнім життям після того, як кілька років тому зробив найбільшу помилку свого життя. Та хто ж знав, що все це змінить одне весілля, на яке його запросять з дивною пропозицією. ------------------------- Вау, новий фік. Тут трішки українс...