Tony Stark. Bölüm 1

68 4 0
                                    

Kaldığın enkazın altında nefesinin git gide kesildiğini hissediyordun,binanız çökmüş ve istemedende olsa buna hayranı olduğun kişi sebep olmuşdu.

Stark..

"Lanet olsun,kaptan benim yerime bakman gerekecek!"

Diye bir ses duydun, bu Tony sesiydi ve fazlasıyla telaşlıydı.

"Git, ben hallederim."

Dedi Strangenin her zaman olduğu gibi sakin tuttuğu sesiyle, aradan geçen dakikaların ardından 20 yakın kişiyi bulmuşlardı.

"Sizce bitti mi?"

Diye sordu Natasha, Tony omuzlarını çekerken Wandaya baktı.

"Bir şeyler yapamaz mısın?"

Diye sordu, Wanda bir kaç saniye düşünmek için bekledi daha sonra derin bir nefes çekip ellerini havaya kaldırdı.

Saniyeler sonra üstünden kalktığını hissettiğini taşlarla beraber nefes almıştın, ancak bilincin kapalıydı haraket edemiyordun.

" 4-5 kişi daha var gibi görünüyor."
Dedi Natasha, Tony bakışlarını senin üstünde tuttuğunda onlara bakmadan konuştu.

"Siz diğerlerine bakın."

Dedi yavaş adımlarla sana yaklaşırken, Wanda ve Natasha diğerlerine taraf giderken Tony gözleri kısık bir şekilde sana yaklaşıyor ve yaklaşdıkca ne kadar güzel olduğunu annesine ne kadar benzediğini farkediyordu..

Yavaş haraketlerle yanına çökdüğünde gözlerin zar zor açılıp kapanıyordu, ve o olduğunu anlaya biliyordu.

Bir elini başınına arkasına geçirip başını yavaşça dikleştirdiğinde yavaş bir şekilde yutkundun.

"Yardım et.."

Diye mırıldana bilmişdin sadece, tüm vücudun acıyordu ezilmişti her yanın sanki.

Ve Tony gözlerinde pişmanlık dolu bir bakış görüyordun..

Acı ve pişmanlık, gözlerinin dolduğunu hissediyordun Tony Stark senin için ağlıyor muydu?..

  Devam edecekk..

Evett, naber nasılsınız?? Bölümü nasıl buldunuz?

Beğendiyseniz yorum yapmayı ve hikayeyi oylamayı unutmayınki devamı gelsinn..

  Ve hesapımda yabancı diye yayınladığım bir kitap var, tamamen kendi kurgum onada bir göz atar mısın rica etsemm?

Marvel ile hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin