Tony Stark Bölüm 4

24 2 0
                                    

Gözlerin aralandığında önce beyaz tavanla karşılaştın, daha sonra esneyerek doğruldun gözlerini ovarak odandaki büyük cam duvardan dışarıyı izledin.

Bir kaç saniye sonra odana dan diye giren Tony irkilmene neden olmuştu.

"Ah, üzgünüm korkuttum mu? Uyandığını jarvis söyledide seni gelip görmek istedim."

Diyor Tony mahçup gibi, gülümsüyorsun ve başını iki yana sallıyorsun.

"Hayır, endişe etme sorun değil..yeni uyandım.. Ayrıca Jarvis?"

Diye soruyorsun, o an odada yankılanan robotik bir ses kaşlarını çatarak yukarı bakmana neden oluyor.

"Ben Jarvis Stark.. Memnun oldum."

Diyor Jarvis, Tony afallayarak gözlerini deviriyor.

"Onu yarattığımda kendi soyadımı eklemiştim, ve bir türlü vakit bulup değiştiremedim ve Jarvis! Sen Stark değilsin."

Diyor Tony, uyararak, kaşların havalanırken hayret dolu bir şekilde kafanı aşağı yukarı sallıyorsun.

"Gerçekten fazla zekisin, robotdan bir yardımcı mı yaptın?"

Diye soruyorsun ona dönerek, Tony elleri cebindeyken omuzlarını çekiyor ve sana yaklaşıyor.

"Öyle,yani gerçekten işime yarıyor diye bilirim, zaten onu ben yaptım harika değil mi? Zaten öyle olmaması imkansız. "

Diyor kendini överek, gülerek üstündeki yorganı atıp ayağa kalkıyorsun.

"Egona hayranım."

Diyorsun alay dolu br gülüşe, Tony kaşlarını kaldırıyor ve kafasını sağa yatırıyor.

"Kısaca bana hayransın."

Diyor Tony, gözlerini kısarak nefesini deriyorsun.

"Televizyonda söyledikleri gibi çapkınsın demek ha?"

Diye soruyorsun, Tony gülümsüyor ve başınu sallıyor.

"Zaten ben buyum, zampara Tony stark? Bunun nesi garip?"

Diye soruyor alay dolu sesiyle, omzularını çekerken cama doğru yürüyorsun.

"Bilmiyorum, senin hiç öyle olduğunu düşünmedim."

Diyorsun, Tony kaşlarını çatarken oda senin yanına yürüyor, sen sırtını cama yaslarken gelip önünde duruyor.

"Nasıl düşündün?"

Diye soruyor, bir kaç saniye düşünüyorsun ve onun sorusunu cevaplıyorsun.

"Çapkın olman bana senin kurtuluşun gibi geliyor, sen bir şey arıyorsun Tony.. Ama bulamıyorsun ve bu aradığın şey muhtamelen kadınlarda.. Sevgi mi.. Yada başka bir şey mi bilmiyorum.. Ancak aradığın şeyi bulamadığını düşünüyorum buda seni zampara ego ve çapkın yapıyor yanılıyor muyum? "

Diye soruyorsun, Tony gözleri kısılırken dediklerinin onu etkilediğini farkediyorsun, buruk bir tebessüm ediyor ve ve bakışlarını yere dikiyor afallar gibi çıkan mırıltıları senin sessizliğine ekleniyor.

" Doğruydun, ancak bir şeyde yanıldın. "

Diyor, ve bakışlarını yerden kaldırıp sana dikiyor.

Diyor, ve bakışlarını yerden kaldırıp sana dikiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Marvel ile hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin