Gözlerin aralandığında yavaş yavaş nefesler alıp veriyordun, yavaşça yutkunduğunda önce beyaz bir tavanla karşılaşdın.
Daha sonra gözlerin etrafta gezinmeye başladı, önce koluna giden serumu farkettin hafif çatılan kaşların daha aşağılara inerken sandalyede uyuya kalmış bir Stark gördün.
Alayla gülümsedin ve gözlerini geri kapattın, bir kaç saniye öyle kaldıkdan sonra kaşların çatıldı ve gözlerini hızla geri açtın bakışların tekrar aynı adamı bulunca ağzında mırıltılı bir küfür çıktı.
Tony Stark burda mıydı!?
Hayret dolu bakışların onun üstündeyken yavaşça yerinde kıpırdandı ve gözleri aralandı, göğsünün altında birleştirdiği kollarını ayırdı ve gözlerini ovarak sana baktı.
"Uyanmışsın."
Dedi Heyecan dolu bir sesle, gülerek başını iki yana salladın bu sana kesinlikle inandırıcı gelmiyordu.
"İyi misin?"
Diye sorduğunda ona döndün.
"Sen gerçek misin?"
Diye sorduğunda gülümsedi ve başını salladı.
"Aslında gerçek olduğuma ben bile inanmıyorum, benim gibi bir mükemmelliğini gerçek olması pek inandırcı değil."
Dedi sol dirseğini sol dizine yerleştirip sana harika bir bakış sunarak.
Yüzüne saçma bir gülümseme yayılıyor ve ona bakmaya devam ediyorsun.
Onun gerçek olduğuna ikna oldukdan sonra heyecanını gizlemeye çalışıyorsun.
" Neredeyim.. Ben? "
Diye soruyorsun ve kolunu oynatmak istediğinde acıyla yüzünü buruşturuyorsun.
"Hey, hey.. Dur kolunda kırık olduğunu söylediler.."
Diye mırıldanıyor sesinde bir pişmanlık seziyorsun, işte o an hatırlıyorsun binanın çöktüğünü.
"Tanrım.."
Diye mırıldanıyorsun ve ona bakıyorsun.
"Bina taşları üstüme düşmüştü."
Demiştin dehşet dolu bir sesle, Tony elleriyle oynarken bakışlarını yere dikmişti.
"Evet ve qaliba suçlu benim."
Demişti Pişmanlık dolu bir sesle, bu haliyle küçük bir çocuğu andırıyordu.
"Bilereke yapmadın ama.."
Diye mırıldandığında bakışlarını kaldırıp sana baktı, inanmıyor gibiydi.
"Ama benim yüzümden bu haldesin."
Dedi kısık bir ses tonuyla, başını iki yana salladın ve yavaşça doğrulmaya çalıştın hızla ayağa kalktı ve doğrulman için sana yardım edip arkana bir yastık yerleştirdi.
Hafif bir gülümseme sunarak sırtını yasladın.
"Teşekkürler."
Diye mırıldandın, rica ederim der gibi gülümsedi ve geri oturdu.
"Teşekküre gerek yok, aslında özür dilemem gerek seni bu hale getirdiğim için."
Diye mırıldandığında gülerek başını iki yana salladın, seni izlediğinde sen başını sağa yatırdın.
"Önemli değil, yıkıntıyı durdurmak için çalıştın hatta sen bile yaralanmışsın ancak başka insanları kurtarmaya çalışıyordun bu yanlış için seni suçlayamam."
Diye mırıldandın bakışların onun yüzündeki çiziklerde gezinirken, yüzünde inanmıyor gibi bir ifade varken sırtını sandalyeye yasladı.
" Ciddi misin? "
" Fazlasıyla.. "
Diye mırıldandın, daha sonra uzun bir sessizlik oldu ve bu sessizliği sen bozdun.
"Acaba... Ne zaman çıkarım??"
Diye sordun, Tony nefesini derdi ve sana baktı.
"Doktor uyandıktan sonra çıka bilir dedi, istersen çıka biliriz seni bırakırım."
Dediği cümleye gülerek karşılık verdin.
"Evimin yerini mi öğrenmeye çalışıyorsun Bay Stark?"
Diye sordun alay dolu bir sesle, oda gülerek başını salladı.
"Kesinlikle."
Dedi, başını iki yana salladı ve gülüşünü yavaş yavaş durdurdun.
"Üzgünüm ama bıraka bileceğin bir evim yok.."
Dedin, kaşlarını çattı.
"Nasıl yani?"
Diye sordu, omuzlarını çekerek nefesini verdin.
"Binada kalıyordum, ve yıkıldı.."
Dedi, gözleri kısıldı ve anlamaz bir ifadeyle sana bakmaya devam etti.
"Ailen?"
Diye sorduğunda, bakışlarını kaçırdın ve bir kaç saniye düşündün.
"Yıllar önce, bir kış askeri tarafından öldürüldüler.."
Diye mırıldandın.
"Oh.."
Dedi hayret dolu sesiyle, acı bir tebessüm ettin ve kafanı iki yana salladın..
"Ama hiç önemli değil,kalacak bir yer bulur-".
"Benimle gel."
Dedi, kaşların çatılırken ben onun dediğini algılamaya çalışıyordun.
"Anlamadım.."
"Benimle gel, bir ev bulana kadar, itiraz istemiyorum.."
Dedi konuşmana bile izin vermeden ayağa kalkıp.
"Çıkış işlemlerini hallediyorum ve gidiyoruz.."
Dedi ve çıktı odadan, arkasından seslensende duyamıştı peki onunla gerçekten.. Yaşayacak mıydın?..
DEVAM EDECEK..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...