Merhabalarrr... 2024 girdik!
Ve işte bu yüzden marvelle beraber bir yeni yıl hikayesi yazayım dedim.
Hepinize marvelli seneler...
...
Yılbaşı ağacını süsleyen Tonyi izliyordunuz, onun bu hallerine gülmeden edemiyordunuz, ışıklı ipi ağaç yerine resmen yarısını bedenine dolamıştı, her yanı parlayan şu kabarık iplerle doluydu.
"Tony?!"
Dedi Natasha gülerek, Tony tıpkı süt dökmüş kedi gibi ona baktı, her yanı resme dolaşmıştı.
"Yapamıyorsun bıraksaydında biz yapsaydık."
Dedi Steve afallayarak, Tony gözlerini devirdi ve ellerindeki parlak topları gösterdi.
"Niye, yapıyorum işte bak bu bir.. Buda ik-"
Onun sözünü kesen şey ayaklarının dolaşması ve kendini yerde bulması olmuştu, odada kıkırdamalar gezerken sende gülerek ayağa kalktın ve Tonyin yanına gidip ona elini uzattın.
"Hadi koca adamm.. Bırak da biz yapalım."
Dedin ona elini uzatarak, Tony yavaşça doğrulunca yüzünü burşturdu.
"Gerek yok, kendim yapıyor-biliyor musun.. Aslında haklısın."
Dedi ayaklarına bakarak, ayakları iplere dolaşmıştı.
"Tıpkı bir çocuksun, hani sen yeni yılları sevmiyordun!? Tanrı aşkına ayaklarını sonsuza kadar kitlemişsin gibi duruyor.. Groot yardım et lütfen!"
Dedin Groota ağıt yakar gibi, Groot sana baktı ve gülümsedi.
"Groot!"
Dedi, zaten bundan başka bir şeyde bilmiyordu.
Peter/quiil"Küçük arkadaşımı çalıştırıyorsunuz. "
Dedi Quill, gözlerini devirdin ve tekrar Groota döndün, Groot saniyeler içinde Tony bu karmaşıklıktan kurtardığında Tony seni elini tutarak ayağa kalktı.
" Teşekkürler Y/n, ve küçük ağaç. "
Dedi yerde ona büyük gözleriyle bakan Groota bakıp, Groot tekrar diğerlerinin yanına ilerlerken Tony az önce düşmenin acısıından olacak ki aksayarak yürüdü ve koltuğa oturmak istediğinde Rocket bağırdı.
"Hey, burada oturuyorum?! Koca kıçını önümden çek."
Dedi, Tony gözlerini kısarak ona baktı nerdeyse onun üstüne oturuyordu,ancak onunla uğraşmamaya çalışarak yana oturuyordu.
"Kıçım hakkında doğru konuş."
Demekle yetindi sadece, Steve ayağa kalktı ve az önce Tonyin ayaklarına dolanan ışıklı ipi eline aldı.
"Galiba bu iş en iyi iki. insana kaldı, ne dersin?"
Diye sordu, gülerek başını salladın beraber Yılbaşı ağacını düzeneldikden sonra Bucky ayaklarının altına bir tabela koydu.
Üstüne çıkıp yıldızı ağacın başına taktı, geri indiğinde ellerini beline koyup süzdü yılbaşı ağacını.
" Güzel oldu değil mi? "
Diye sordu, onu başınla onayladığında yanağından bir makas aldı.
"Tıpkı Senin gibi desene."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...