Loki. Bölüm 2

46 4 3
                                    

Çantanı hazırlamış ve sırtına asmışdın, dakikalar sonra seni almaya gelecek araba için kapının önünde bekliyordun.

"Kalın bir şeyler aldın mı? Orada üşüte bilirsin."

Dedi Tony, gözlerini devirerek başını salladın ve omzuna asılı olan sırt çantasına tekrar asıldın.

"Aldım baba, ayrıca hava qayet normal sende biliyorsun."

Dedin, başını sağa yatırdı ve gözlerini kıstı.

"Hava durumunu benden iyi kimse bilemez tatlım, yağmur yağacağını söylediler şemsiyeni aldın mı?"

Diye sorduğunda gözlerin kocaman oldu, gerçekten senin için bu kadar endişelenmesi bazen canını sıkmıyor değildi.

"Baba zaten yağmur yağarsa çadırın içinde olurum, ayrıca biliyorsun Peterde orada olacak eğer başıma bir şey gelirse sana ağlayarak haber vereceğine eminim."

"Kesinlikle ağlar."

Dedi Tony gülerek, sende gülerek ona eşlik ettiğinde kafanı salladın.

"Ne kadar hassas olduğunu biliyorsun.."

Diye mırıldandığında gözlerini devirerek başını salladı.

"Geçen sefer bir hemstr ayağımın altında yanlışlıkla kalıp öldüğü için benimle 1 hafta konuşmadı."

Dediğinde daha fazla gülmeye başladın, Peteri seviyordun ancak bazen fazlasıyla hassas ola biliyordu.

"Tony."

Dedi Strangenin sesi, ikinizde ona döndüğünde Tony kaşlarını çatarak bir kaç adım ilerleyip senin yanında durdu.

"Evet?"

Diye sordu, o sırada size yaklaşan arabayı sadece sen farketmişdin baban ve Strange biraz uzaklaştığında ciddi bir sohbet ettiklerini anlıya biliyordun.

Araba senin önünde durduğunda babana seslendin.

"Baba ben gidiyorum!"

Dedin, ancak seni duyduğundan pek emin değildin, omuzlarını çektin ve arabaya döndün.

"Zaten onu arayacağım."

Dedin ve arabaya bindin, sürücü koltuğunun yanına geçtiğinde kemerini taktın.

"Okula gidiyoruz."

Dediğinde araba çalışmaya başladı, sen yolu izlerken tanıdık olmayan bir ses konuştu.

"Okullu bir kız için fazla büyük görünüyorsun."

Bu şöför değildi... Bu kesinlikle şöför değildi!..

Çatılan kaşlarınıla beraber gözlerini Sürücü koltuğunda oturan adama çevirdiğinde şokla gözlerin açılmış ve sert bir şekilde yutkunmuştun.

"Bence canavarlardan korkacak yaşıda geçmiş gibisin."

Dedi, onu tanıyordun..

Thoru üvey kardeşiydi Loki..

"Doğru tahmin Tatlım, ben oyum."

Dedi arabayı sola kırarak.

Marvel ile hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin