Bakışlarını önünde oturan adama dikmiştin, oysa soğuk bakışlarını sana dikmiş ve sinirli nefesler alıp veriyordu.
Ayağa kalktığında sen onu izliyordun.
"Aklını mı kaçırdın sen?!"
Diye bağırdığında irkilsende belli etmeden ayağa kalktın, nefesini tutup sinirle ona baktın.
"Ben aklımı kaçırmadım, sen aklını kaçırmışsın ayrıca neredeyiz biz!"
Diye bağırdın, gözleri kısıldı ve nefesini vererek bir kaç adım atıp sana yaklaştı.
"Asgard."
Dediğinde şokla gözlerin açıldı.
"Bir dakika.. Ne!?"
Dedin sonlara doğru artan sesinle, oysa umursamaz bir şekilde yanından geçip gitti, arkanı döndüğünde farkettiğin koca sarayla yutkundun kesinlikle asgardaydın.
"Hey! Beni bekle.!"
Kaypolmak istemediğinden koşarak onun peşinden gittin,
"Ne diye peşimden geliyorsun?"
Diye sormuştu sen onun yanında yürürken, gözlerini kısıp ona bakmaya başladın.
"Beni geri götüreceğin için."
"Seni geri götürmeyeceğim."
"Götüreceksin."
"Götürmeyeceğim."
Dediğinde tekrar ağzını açmak istediğinde parmağını şıklattı, sesinin çıkmadığını farkettiğinde ellerini boğazına götürdün ve bunu onun yaptığını anladın sinirli bir şekilde onun omzuna vurduğunda sendeledi.
"Ne oluyor be!"
Diye bağırdığında onu tekrar vuruyorsun ve parmağınla boğazını gösteriyorsun, alayla gülümsüyor.
"Bunu asla yapmayacağım."
Diyor, elini onu vurmak için tekrar kaldırdığında bileğinden seni tutuyor ve yüzünü yüzüne yaklaştırıyor.
"Eğer bana bir daha vurursan seni arkanda gördüğün şu duvara fırltırım, ayrıca.."
Diyor ve gözleri alnına kayıyor.
"Alnın kanıyor, böyle kanamaya devam ederse o olmayan beyninde gram kan kalmayacak o yüzden beni takip et."
Diyor, bileğini nazikçe bıraktığında sert bir şekilde yutkunuyorsun ve o saraya doğru yürürken onu takip ediyorsun, içeri girdiğinde koca saraya göz gezdiriyorsun o merdivenlere yürüdüğünde onu takip etmeye devam ediyorsun biraz gittikden sonra bir odaya giriyor ve sende peşinden giriyorsun odanın ortasına kadar yürüyüp etrafı inceliyorsun ve Loki çekmecelerde bir şey arıyor.
En son Pamuk yara bandı ve bir şişe ilaç çıkardığında ona dönüyorsun, yanına geliyor ve eline tutuşduruyor.
"Al ve temizle şu yaranı."
Diyor, eline tutuşduruğu şeyleri tutuyorsun ve aynalı masanın yanına ilerleyip duruyorsun,oda gelip masanın yanındaki duvara kolunu yaslayıp kollarını göğsünün altında birleştiriyor.
"Bu halde olmamın nedeni sensin ve vicdanını mı rahatlatıyorsun?"
Diye soruyorsun pamuğa ilaçı dökerken.
"Benim vicdanım yok tatlım."
Diye mırıldanıyor, alayla gülümsüyorsun ve pamuğu alnına yaklaştırıyorsun.
"Doğru bir konuya değindin."
Diye mırıldanıyorsun ve pamuğu alnına bastırınca acıyla yüzünü buruşturup geri çekiyorsun, nefesini derip tekrar yaklaştırdığında Loki pamuğu elinden alıyor.
"Ver şunu bana."
Diyor ve aldığı pamuğu yavaşça alnına bastırıyor, kaşların çatılırken bakışlarını ona dikiyorsun o senin alnını temizlerken hiç acı hissetmemenin yanında temizleyebilmesi için başın kaldırıyorsun çünki onun yanında sen fazlasıyla küçük kalıyorsun.
" Sert bastırırsan o zaman canını yakar.."
Diye mırıldanıyor, sen sessizce yaranı temizlemesini beklerken en sonunda yara bandını yapıştırıyor ve bir iki adım geri gidiyor.
"Bana iyilik mi yapıyorsun?"
Diye soruyorsun, tekrar duvara yaslandığında alayla başını iki yana sallıyor sense başka bir pamuğa ilaç dökerken bir kaç adım ona yaklaşıyorsun, kaşları çatılırken elini kaldırıp patlayan kaşına pamuğu yavaşça bastırıyorsun.
" Herkesi öldürmek istiyorsun değil mi? O taşı bu yüzden istiyorsun."
Diyorsun sakin bir ses tonuyla, gözleri senin gözlerindeyken haraket etmeden konuşuyor.
"Bence bunları düşünmek yerine Asgardı dolaşmanın daha iyi olacağını düşünüyorum, çünki haklısın o taşı aldıkdan sonra dolaşacak bir hayatın olmayacak."
Diyor, yüzündeki hafif tebessümle yarasını temizleyip pamuğu bırakıp yara bandını alıyorsun,kaşları çatık bir şekilde seni izlerken başını yana eğiyor.
" Bunu neden yapıyorsun, kendim yapa bilirim. "
Dediğinde sen yara bandını açmakla meşgulsün.
" Çünki yardım etmeyi seviyorum, ayrıca o kadarda kötü olduğunu düşünmüyorum."
Diye mırıldanıyorsun, ona döndüğünde yara bandını yapıştırmak için ellerini kaldırıyorsun.
"Sana bunu düşündüren ne?"
Diye sorduğunda ellerini durdurup gözlerini onun gözlerine dikiyorsun.
"Bana karşı ne kadar nazik olduğunu gördüm, az önce yaramı temizlerken beni incitmemeye çalıştın bence bunu düşünmem için qayet geçerli bir sebep."
Diye mırıldandın ve yara bandını yapıştırıp ellerini indirdiğinda gözleri kısıldı.
"Ben sadece hatamı telafi ettim altında bir anlam arama.."
Diye mırıldandığında ağır ağır başını salladın ve bir adım uzaklaştın.
"Telafi etmen gereken fazlasıyla hata var Loki, umarım telafi ede bilirsin.."
Diye mırıldandığında kaşları çatılıyor ve bakışlarını kaçırıyor,bir şeyler düşünyor gibi görünüyor ancak konuşmuyor sense olacaklardan korkuyorsun.
Bundan sonra ne olacak?...
Devam edecek...
Merhaba güzel ve tatlış okuyucularımm..., yeni bölüm atamamışdım çünki internetimiz bitmişdi ancak şuan yeni bölüm geldi ve devamıda gelecek tabi siz oylayıp takip ederseniz ayrıca bir sonraki bölüm ilk bölüm olarak Bucky Barnes..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...