Savaşmak için hazırdın, aslında sen kostüm giymiyordun güçlerin sana yetiyordu ve bu gibi savaşlarda çoğunlukla rahat takılmayı seçiyordun.
Bu yüzden sade bir kostüm sana yetiyordu, Thor gibi pelerin takarsan muhtemelen bir yerlere takılırdın ve bundan emindin.
*böyle abartsı olmayan bir şey düşünün. *
Saçlarını at kuyruğu yapıp bırakıyorsun, odadan çıkmak için kapıya yürüyorsun kapıyı açtığında elini yumruk yapmış ve kapıyı çalmaya hazır bir Steve görüyorsun.
Başını dikleştiriyorsun ve ona bakıyorsun.
"Bir şey mi oldu Rogers?"
Diye soruyorsun, Steve derin bir nefes veriyor o kostümünü çoktan giymiş bu savaşa onunda katılacağını anlıyorsun.
"Aslına bakarsan ben-"
"Özür dilemeye mi geldin?"
Diye soruyorsun alay dolu bir ses tonuyla, Stevenin gözleri kısılıyor sanki senin bu alay dolu sesin onu rahatsız etmiş gibi sana bakıyor.
"Hayır, geç kaldın aşağıda herkes seni bekliyor onu söylemek için geldim çabuk olursan sevinirim."
Diyor, özür dileyeceğini anlıyorsun ama sanki senin tavrından sonra özürü bırak resmen içinden seninle kavga etmek geliyor nefesini deriyorsun ve ona cevap vermeden odadan çıkıyorsun.
Birlikte aşağı indiğinizde Tony seni süzüyor ve daha sonra alay dolu sesiyle konuşuyor.
"Bir ara hatırlada sana bir kostüm tasarlayayım, o fiziğine bu kostüm hiç uyumuyor tatlım."
Diyor, gülümsüyorsun ve alay dolu bir ifadeyle onu onaylıyorsun.
"Teşekkürler, ama ihtiyacım yok ben hep güzelim unuttun mu?"
"Tony Stark egosu bulaşıcımıydı?"
Diye soruyor Clint, Tony gözlerini deviriyor ve gözlerini herkesin üstünde gezdiriyor.
"Benim güzel Ego mu oklarını kullanırken tartışıtığını yakından görmek isterdim Clint, ama Artık şehri kurtarmaya ne dersiniz?"
Diye soruyor eliyle cam duvardan dışarıyı gösterip, yükselen dumanlar hepinizin içine endişe saçıyor.
"Pekala.. Durum kötü gitsek iyi olacak."
Diyor Wanda, hepiniz kuleden ayrıldıktan sonra şehrin merkezine varıyorsunuz şehre saldıran yaratıkların ne olduğunu pek çözemeseniz bile onları Thanosun gönderdiği qayet açık en son olanlardan sonra bile hâlâ evreni ele geçire bileceğini filan düşünüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...