Loki Y/hik 3 Bölüm.

28 3 1
                                    

Koca bir 2 haftanın bitmesine nerdeyse 1 gün kalmış, ve bu sürede sende sarayda kalıyordun çünki kalacak başka bir yerin yok..nefesini dermiş bir şekilde kütühaneye giriyorsun Lokiyi orada bulacağından eminsin.

İçeri giriyorsun ve masa başında oturup kitapları inceleyen Lokiyi farkediyorsun, bir kaç adımla ona yaklaşıyorsun ve o seni farkediyor.

Zümrüt yeşili gözlerini sana dikiyor.

"Aynı yerdeyiz ama 3 gündür seni göremiyorum, benden mi kaçıyorsun?"

Diye soruyor, bu 2 haftada binlerce şey düşünmüştün, ya yapamazsan? Lokiyi oraya götürürsen ve onu teslim edersen.. Ya kendine bile güvenemeyecek kadar aptal olursan onlara kıyamazsan ve Lokinin mahvolmasına neden olursan?..

" Bunu yapar mısın? "

Dedi Lokinin sesi, kaşlarını çatıp ona döndüğünde önündeki sandalyeyi çekip oturdun 2 haftadır buradaydın ama hiç bir Avengers seni arayıp sormamıştı bile.

"Neyi yapar mıyım?"

Diye sordun, Loki elindeki kitapı kapatıp masanın üstüne yerleştirdi ve sana baktı.

"Beni teslim eder misin? Çünki biliyorsun Midgarda bir daha yakalanmam o aptal büyücünün beni tüm evrenlerden silmesi demek en azından insanlık için bunu yapar değil mi?"

"Bunu neden yapsın?"

Diye sordun, Loki omzularını çekti ve arkasına yaslandı.

"Çünki o aptal.."

Dedi, gözlerini devirdin ve derin bir nefes vererek ona bakmaya başladın.

"Sana bir kere ihanet ettim.."

Diyorsun, Loki buruk bir gülümsemeyle kafasını aşağı  eğiyor ve daha sonra geri kaldırıp derin bir nefes çekerek dudaklarını birbirine bastırıyor.

"Bir kere ettin, ama sen sadece bana ihanet etmedin Y/n.. Birlikte geçirdiğimiz senelere ve hayallerimize ettin."

*o zaman*
"Hey Y/n.. Bak ne diyeceğim.. Bu iğrenç biliyorum ama.. Büyüyünce Asgardın Kraliçesi olmaya ne dersin,?"

Diye sordu Loki, o zamanlar çocuktunuz ve Loki sana aşıktı.. Hâlâ da öyleydi, gözlerin Lokiyi bulduğunda yüzünü buruşturdun.

"Ne! Hayır... Thor la asla evlenmem, onun sorunları var.. Ayrıca çok ciddi!.. Onunla yapmam!"

Diyorsun, Loki başını iki yana sallarken sana bakıyor ve elleriyle oynuyor, onu ilk kez utanınca görüyorsun.

"Thoru kastetmedim, benimle.. Yani benimle evlenip benim leydim olur musun?"

"Kral olmadan onu nasıl Kraliçe yapacaksın!?"

Odinin sesi duyulduğunda bakışlarınız Sarayın kapısına döndü, Odin size bakıyordu ve bakışları sanki Lokiyi aşağlıyor gibiydi..

*Şimdiki zaman. *

Yüzündeki buruk tebessüme engel olamadın, ve ona bakmaya devam ettin.

" Hâlâ bana aşık mısın? "

Diye sordun, Loki alayla güldü ve başını iki yana salladı.

"Sana aşık mıyım?.."

Diye sordu hâlâ gülerek, sen ondan cevap beklerken o hâlâ gülüyordu.

Marvel ile hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin