Bucky ve kaptanın kavgalarını duyuyordun,bu kahrolası sesler seni rahatsız etsede olduğun yerden çıkamıyor hatta deli gibi titriyordun kavgalardan hep nefret etmişsindir.
Bağırış seslerinden,bir şeylerin kırılmasından,duvara çarpma seslerinden.
Ailenden gelen bir travman vardı,ve işte bu yüzden kaçamıyordun.
Bucky Steveyi fırlattığında Steve senin önündeki duvara çarptı,ağzından kaçan küçük çığlığa engel olamadığında Bucky seni farketti.
Şuan kendinde değildi ,o bir kış askeriydi.
Sana yaklaştığında Steve yavaşça doğruldu.
"Ondan uzak dur Bucky,savaşın benimle!"
Dedi,Steve kimseye zarar gelmesin istiyordu.
"Savaşım her kesle Kaptan."
Sana yaklaştığında iyice duvara sinmiştin,seni tek bir hamlesiyle hayattan kopara bilirdi,seni kolundan tutup kaldırdığında acıdan ve korkudan dolayı bağlamıştın.
"Bırak beni!"
Demiştin,Bucky şuan kesinlinke kendinde değildi Steve haraketlenecekken gelen siren sesleri Bucky durdurdu.
Seni yavaşça yere fırlattığında kolunun üstüne düşmen yüzünü buruşturdu bucky Steveye baktı.
"Savaşımız bitmedi, unutma captan."
Dedi ve hızla uzaklaştı oradan,Steve kalkanını eline aldı ve yanına yaklaştı,yanına eğilip elini omzuna yerleştirdiğinde irkildin ve ona baktın.
"iyi misin?"
Diye sordu,ona bakdın ve başını salladığında Steve doğruldu ve sana elini uzattı.
Elini tutup kalktıkdan sonra ister istemez elinle ezilen kolunu tuttun.
"Yaralandın mı?"
Diye sordu,endişeli bir hali vardı ama aynı zamandada soğuk ve umursamazdı.
"Hayır,önemli bir şey değil iyiyim.."
Diye mırıldandın,polisler içeriye baskın yaptığında Steve onlara baktı.
"Kaçtı,çoktan."
Dediğinde komutan bir küfür savurdu,daha sonrasında hep beraber bu binadan çıktığınızda polisler gitmişdi.
"Orada ne arıyordun,neden kaçmadın?"
Diye sordu daha çok seni azarlar gibi bir ses tonuyla,omuzların çektin.
"Bilmiyorum,o anki şokla vücudum kitlenmiş olmalı."
Dedin,Steve kaşlarını çattı ve başını dikleştirip sana baktı.
"Kendini korumayı bilmiyorsun değil mi?"
Diye sorduğunda burukça gülmene engel olamamıştın.
"Gram fikrim yok."
Demiştin,çünki ne kendini nede aileni koruya bilmiştin.
"O zaman sana bir fikir edindire biliriz ne dersin?"
Diye sordu,kaşlarını çatarken ona baktın,seni inceliyordu gözleri kısılmıştı sanki senin hakkında bir fikri varmış gibiydi.
"Afedersiniz ama anlamadım."
Dediğinde kalkanını kaldırdı ve sana uzattı.
"Tut şunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...