Elindeki kağıtları inceliyorsun, topladığın topuzun dağılmış ve yüzüne düşen saç tutamları seni rahatsız etmediğinde dönen koltuğunda oturmaya devam ediyorsun, elinle gözlüğünü düzeltiyorsun ve gözlerinin önünde tuttuğun dosyadaki ismi sesli bir şekilde okuyorsun.
"Bucky Barnes.."
Diye mırıldandığında ayağını kaldırıp dönen sandalyene koyuyor ve kolunu dizinin üstüne yerleştiriyorsun.
"Ne dedin?"
Diye soruyor elindeki kitapı kapatıp sana bakan Steve, sandalyeni ona çeviriyorsun.
"Bucky barnes."
Dediğinde kaşları çatlıyor, ayağa kalkıyor ve koşar adım yanına gelip elindeki dosyayı eline alıyor.
"Ona deli tehşisimi koymuşlar?!"
Diyor şok ve sinirli bir ses tonuyla, kaşlarını çattığında Steveye bakıyorsun.
"Onu tanıyor musun?"
Diye soruyorsun şüphe dolu bir ses tonuyla, Steve dosyayı okumaya devam ederken Natasha konuşuyor.
"Bucky onun arkadaşı, bir kış askeri olduğundan doktor-"
"Kış askeri mi?! Sen bir kış askeriyle arkadaşlık mı yapıyorsun? Tanrı aşkına Steve!"
Diyorsun sinir dolu bir sesle, Steve afallıyor ve gözlerini kağıtda ayırıp sana bakıyor.
"Öyle değil Y/N,... Bucky onlarla hiçbir alakası yok!.."
"Bence fazlasıyla var."
Diyor önündeki ıvır zıvırlarla uğraşan Tony, bakışların hâlâ Stevedeyken, Steve tekrar konuşuyor.
"Yapma Tony."
Diye mırıldanıyor Steve, Tony gözlerini kısıyor ve Steveye bakıyor.
"O benim ailemi öldürdü, bence burada yapılmayacak bir şey yok kaptan."
Dediğinde kaşların havalanıyor.
"Benim sevgilimi öldüren bir kış askeriydi, ve Tony ailesini öldürende üstelik bu Bucky Barnes! Sen bunlara rağmen onunla arkaşlık yapa biliyor musun?"
Diye soruyorsun hırs dolu bir sesle, sen bunları söylerken Steve elindeki kağıtları senin masana bırakıyor.
Ancak cevap vermek yerine bakışlarını kaçırıyor, masanda duran kağıtlara baktığında Bucky Barnesin Roberte, yani sevgiline olan benzerlikte nerdeyse seni çıldırtıyor.
"Beni onunla görüştürürmüsün?"
Diye soruyor Steve, alay dolu bakışlarını ona çevirdiğinde başını iki yana sallıyorsun.
"Dalga geçiyorsun değil mi Steve?"
Diye sorduğunda Steve derin bir nefes veriyor, kaşların çatık bir şekilde ona baktığında tekrar konuşuyor.
"Lütfen, sadece bir kez.."
Diye mırıldanıyor tıpkı bir çocuk gibi bakarak, gözlerini kaçırıyorsun Steve senin en iyi arkadaşındı ve bu yüzdende onu kırmak istemiyorsun ve zaten bu kış askeriyle hergün görüşmeye mecbursun.. Çünki sen onun doktorusun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...