Loki Bölüm 5

26 5 0
                                    

Nefesinin kesildiğini hissetsende son hız koşmaya devam ediyordun, arkana dönüp Lokiyi görmediğinde yüzündeki zafer gülümsesiyle önüne bakmadan koşmaya devam ettin.

Aniden kafanı sert bir şeye çarptığında sendeledin ve yere düştün, acıyla yüzünü buruşturduğunda elinle belini tuttun.

"Kahretsin..!"

Dedin kısık bir sesle, başını kaldırıp baktığında önündeki Loki gözlerini devirmene neden oldu.

"Ciddi misin? Bu kadar basit mi senden daha iyi bir kaçış plan beklerdim.."

Diyor sanki seninle alay eder gibi, sinirli bir nefesle yerden kalkıyorsun ve gözlerini ona dikiyorsun.

"Üzgünüm, hayalet gibi her yerde belire bildiğini bilseydim emin ol daha iyi bir planım vardı. "

" Öyle mi? Nedir? "

Dedi sana alay dolu bir ifadeyle 32 diş gülümseyerek, başını dikleştirdiğinde gözlerinle onu süzdün.

"Annemin bir cadı olduğunu biliyor muydun?"

Diye sorduğunda Lokinin önce kaşları çatıldı, daha sonra başını iki yana salladığında sen ellerini kaldırdın.

"Bir dakika, ne-LANET OLSUN, STARK!"

Onu güçlerini kullanarak bir kenara fırlattığında tek duya bildiğin sana lanetler savurması olmasıydı, ancak açıkcası bu pek umrunda değildi.

Ondan koşarak uzaklaştığında bunca zaman güçlerinden bahsetmeme sebebin babanın bunları bilmemesi ayrıca nasıl geri döneceğinide bilmiyor olmandı, evet...babana bunlardan bahsetmemişdin,çünki cadılardan nefret eden bir baban vardı.

Hızla kuleden çıktığında etrafa bakındın, asgardalıların sana tuhaf bakışlarını es geçtin ve koşmaya başladın nereye gittiğini bilmeden.

"Bu kadar kolay olacağını mı düşünüyordun?"

Dedi Lokinin sesi, sağına baktığında ağzından kaçan küçük çığlığa neden olamadın.

"Çok saçma!"

"Saçma olan nedir tatlım?"

Diye sordu güçlerini kullanarak seni ağaça kenetleyip, sinirli bakışların Lokinin üstündeyken sende kendi güçlerini kullanarak onun bu büyüsünden kurtuldun.

Tamam güçlerin vardı, ama henüz onları pek iyi kullanamıyordun.

"Seninle daha mı sert konuşmam gerek, sonrada diyorlar ki Loki kötü?!"

Diyor Loki sen ondan uzaklaşmaya devam ederken, işe yaramaz olduğunu biliyorsun ve her seferinde aptal gibi bunu tekrarlıyorsun.

"Tatlım, bence kafanı göstermen gerek, çünki yaptığın aptallıkdan başka bir şey değil! Seni fareye çevirip götürmemi mi istiyorsun!?"

Diye soruyor önünde belirerek, koşmanı durdurup derin nefesler alıp verdiğinde gözlerini onun gözlerinde dikiyorsun ve Loki yüzündeki alay dolu sırıtışla seni izliyor.

" Benim beynime giremezsin, ben aptal bir ördek değilim Stark. "

Dediğinde omuzlarını çektin.

"Öyle olduğunu sanmıştım, tüh.. Yanılmışım."

Dedin sende onunla alay ederek, gözlerini devirirken üstüne geldi ve kolundan tuttu.

"Yürü hadi!"

En iyi kullandığın güçü kullandın ve onu seni tuttuğu kolundan sert bir şekilde itip bir kenara fırlattın.

Yüz üstü yere düştüğünde, derin bir nefesle kafasını kaldırdı ve sana ölümcül bakışlar atarken sense onu umursamadan yürümeye başladın.

" Çocuk!sabrımı sınıyorsun!"

Dedi Loki yanında belirip sıkıca kolundan tutarak, onu tekrar fırlatmanın bir anlamı yoktu bu yüzden kolunu çekmek istesende o bırakmadı.

"O taşı alıncaya kadar seni bırakmayacağım, biliyor-"

"Ellerini kızımın üstünden çek Seni aptal Şeytan!"

Hızla kafanı sağa çevirdin ve kostümünün içinde havada duran babanı gördüğünde yüzüne büyük bir gülümseme yayıldı.

"Kardeşim..?"

Dedi Loki Thora bakarak tehtidkar bir sesle, Thor omuzlarını çekti ve dövüş pozisyonunu aldı.

"Bıçaklarını hazırla kardeşim, çünki bugün küçük Stark bizimle geliyor."

"Aslında iyi oldu, uzun zamandır seni bıçaklamıyordum.. Özlemişim.."

Dedi Thora doğru yürürken ellerinde beliren bıçaklarla konuşup, ve daha sonra elini kaldırdı aniden etrafını saran demirlik gibi yeşil ışıklar gözlerini kocaman açmana sebep oldu, fazlasıyla güçlü bir büyüye benziyordu ama biraz uğraşırsan kurtula bilirdin.

"Aşağlık elif, seni mahvedeceğim."

Dedi Tony, Steve kalkanını eline alırken Tony baktı.

"Bunu söyleyeceğim aklıma gelmezdi, ama sana bunun için yardım edeceğim."

Diyor Steve alay dolu bir ses tonuyla, Lokinin hiç şansı yok gibi duruyor ancak onların bu savaşları sürürken artık bir kaç ev çökmeye başlıyor ve sen nihayetinde o demirliklerden kurtulmayı başarıyorsun.

Yüzündeki gülümseme ile babana doğru yürüdüğünde Tony sana Thoru işaret ediyor, seni geri götüre bilecek tek kişiyi.

"Peki ya sen!"

Diye soruyorsun,Loki Steveyle uğraşmaktan sizi yeni yeni farkediyor.

"Git, biz geleceğiz."

Diyor Tony, onu başınla onayladığında Thora yöneliyorsun, ancak Loki Steve yi kenara fırlatıp Tony yaklaşıyor ve onu bir çırpıda bir binanın altına ittiğinde çok geç olduğundan baban bunu farketmiyor, gözlerin şokla açılırken babanın üstüne düşecek olan büyül taş korkuyla titremene neden oluyor.

Başka şansın yok, gözleri kocaman olmuş bir şekilde taşları izleyen babanı farkediyorsun ve hızla ellerini kullanıyorsun.

Tony kolunu yüzüne siper ederken ne kadar beklesede o taş düşmüyor, yüzündeki kolu yavaşça inerken havada asılı kalan taş şaşırmasına neden oluyor.

Bakışları seni bulduğunda gözleri kocaman oluyor, sense çok zorlandığın için taşı son gücünü kullanarak bir kenara fırlatıyorsun.

İşte o an gözlerinin kapandığını hissediyorsun, ve başka hiçbirşey.

"Ona bir şey olursa seni gerçekten öldüreceğim!"

Babanın sesini duyuyorsun.

"Gerçekten çok korktum.."
Diyor Lokinin sesi, gözlerin yavaşça aralanırken gördüğün manzara kaşlarını çatmana sebep oluyor.

Thor, Tony, Steve, Loki.

Ve diğerleri...

Devam edecekk...

Merhabalar... Yeni bölümü nasıl buldunuz??

Uzun zamandır Lokiye bölüm atmıyor muşum...

Umarım beyenirsiniz..

Devamının gelmesi için oylama ve yorum yapmayı unutmayın...

Marvel ile hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin