Kaşlarını çatarak gözlerini sıkıca kapattın,geri açtığında anlamaz gibi başımı iki yana salladın.
"Anlamadım??"
Diye sorduğunda Tonyin afalladığını duydun.
"Anlaşılmayacak bir şey yok, yukarı gel konuşuruz."
Diyor ve telefonu kapatıyor, kulenin önünde olduğunu anlamış olmalı hızlı adımlarla asansöre yürüyorsun.
Asansöre girip yukarı çıkmak için düğmeye basıyorsun, bir kaç saniye sonra açılan kapılardan içeri giriyorsun ve Tonyin çalışma odasına yürüyorusun.
İçeri girdiğinde herkesin burada olduğunu farkediyorsun.
"Neler oluyor?"
Diye sorduğunda Natasha derin bir nefes veriyor ve duvardaki televizyonu gösteriyor.
"Dünyaca ünlü Y/n S/n hastanesinden bir hasta kaçtığı söyleniyor, yaklaşık 1 saat önce Bucky barnes ismindeki bir hastanın kaçtığı ayrıca bir kış askeri olduğu iddia ediliyor,bunun için Y/n S/n den bir açıklama bekleniyor, millet böylece bir sorumsuzluğa nasıl sebep olduklarını merak ediyor... "
Clint haberlerin sesini azaltarken sana bakıyor.
" Hastanenin başı derte gibi duruyor Y/n. "
Derin bir nefes veriyorsun ve kendini Koltuğa bırakıyorsun, kafanı ellerin arasına alırken nefes alış verişlerini dizginlemeye çalışıyorsun.
" Sen iyi misin?"
Diye soruyor Bruce kaşlarını çatarak, elini saçlarından geçiriyorsun ve kafanı sallıyorsun.
"İyiyim.. Tony bana onun nereye kaçtığını bula bilir misin?"
Diye soruyorsun Tony bakarak, Tony başını iki yana sallarken gözlerinide kaçırıyor.
" Üzgünüm Çocuk, bu pekte doğru bir şey değil, biliyorsun kameralara sızmak.."
"Biliyorum, ama lütfen bana yardım etmen gerek."
Diyorsun, Tony bir kaç saniye düşünyor, sense ona masum bakışlar attığında gözlerini devirerek başını sallıyor.
"Pekala!.. Bunu yapacağım.. Ancak şimdiden söyleyeyim onu bulacağıma dair söz veremem."
Yüzündeki gülümseme ile başını sallıyorsun.
"Teşekkür ederim!"
Diyorsun neşe dolu bir sesle, Tony başını sallarken eliyle kapıyı gösteriyor.
"Şimdi lütfen çıkınki işimi göre bileyim, güzelim kafamı sizi dinleyerek yoramam."
Diyor Tony yine egosunu konuşturarak.
"Bay Stark qaliba bizi kovuyor."
Diyor Peter, Tony başını sallarken sandalyesine oturuyor.
"Aynen öyle, bu yüzden bu çocuğun beynine hayranım herşeyi hemen anlıyor."
"Aslında hakaret mi yoksa iltifat mı anlayamadım bay Stark."
Dedi Peter anlamaz gibi Tonye bakarak, Tony bilgisayarda gözlerini ayırmadan konuştu.
"Her ikiside."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...