İçindeki huzursuzluk hissi artıyordu..
Nefes alış verişlerinle beraber kalbinin hızlandığını hissettin, çatılan kaşların gözlerini açmana neden oldu ve karşında gördüğün iki çift parlayan yeşil göz oldu.
İçini bir korku sararken sert bir şekilde yutkunmuştun, aniden gözlerini açtığında resmen yerinden fırlamıştın.
Nefes nefese kalmış bir şekilde kendini kontrol etmeye çalışıyordun, başında duran Thor ve Tony farkedince kaşların çatıldı.
"Neler oluyor, Tony?"
Diye sordun, Tony afallar gibi başını iki yana sallarken konuşmuyor gibiydi.
Koltukta oturan Natasha, Clint, Bruce, Ve Steveyi farkettin.
Herkes neden senin odadandaydı, bunun olayı neydi?
"Neler oluyor Thor?"
Diye sordun, Thor nefesini verirken gözlerini senin üstünde gezdirdi bakışlarındaki qaripliği sezmemiş değildin.
"Rüya mı görüyordun?"
Diye sordu Steve, bakışların ona kaydığında başını iki yana salladın.
"Rüya değil, kabus gibiydi.."
Dedin düşünerek, Steve dudakalarını yaladı ve rahatsız gibi arkasına yaslandı.
"Y/n.. Loki geri dönüyor."
Diyor Thor, kaşlarını çatarken yorganı üstünden atıp yavaş haraketlerle ayağa kalktın.
"Ne demek geri dönüyor?"
Diye sordun, Tony eliyle alnını ovarken sırtını duvara yaslıyor ve sana bakıyor.
"Bir buz devi olduğun doğru mu?"
Diye sorduğunu duyduğunda dediklerini algılayamadın, başını iki yana salladın ve sinirli bir yüz ifadesiyle Tony baktım.
"Bu ne saçmalık, ben Asgardlıyım!?"
Diyorsun sinir dolu sesinle, ömrün boyunca Buz devlerine beslediğin bir nefret olmuşdu ve şuan sana buz devi olduğunu mu söylüyordu.
"Tony, sana pat diye konuşma dedik."
Diyor Natasha Tony uyararak, ancak Tony ne kadar rahatsız ettiğini farkediyorsun sinirle başını iki yana sallıyorsun.
"Sen ciddi misin, bana şöyle bakmayı kes bu şakayı ona kim yaptı?!"
Diye soruyorsun, kimseden ses çıkmayınca Stephen elini kaldırıyor, elinde beliren uzay taşını sana uzatıyor.
"Lütfen buna dokunur musun."
Diyor sorudan çok emir verir gibi, alay ve sinir dolu bir şekilde gülerken başını hayır anlamında sallıyorsun.
"Bu saçmalık,Tanrı aşkına ben Asgarsalıyım!"
Diyorsun inkar ederek, bu nasıl bir aptallıkdı bunu onlara düşündüren neydi sen asgardalıydım, seni bir buz devi olmakla nasıl suçluyordular?
Buz devlerinden nefret ederdin, bunu biliyordular.
"Lütfen Y/n."
Diyor Stephen, Thoru dönüyorsun ve ondan bir şey söylemesini bekliyorsun senin aksine o konuşmuyor bile.
"Thor, bir şey söyle! Birlikte büyüdük bunun yanlış olduğunu biliyorsun."
Diyorsun, Thor bakışlarını kaçırıyor ve afallıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...