Karşındakilerin sana bakışları tuhafken Lokiye baktın.
"Neler oluyor? Y/N?"
Diye sordu Steve, ona döndün sinirli bakışların onları izlerken tiksinir gibi bir yüz ifadesiyle.
"Birşey olduğu yok, geri döndüm.. Ve Lokide bana yardım et."
Dedin, Natasha kaşlarını çatarak sana baktı.
"Strange hani Lokinin buraya dönmesi imkansızdı?!"
Diye sordu, senin aksine şuan tehlike arz eden Lokiydi, ancak tabikide onun bir zararı yoktu sen sadece onların bu endişeli telaşlı hallerini görmek için yapmıştın bunu, şuan bunu bir yanlış olarak görüyor ola bilirlerdi, ama umrunda bile Değildi.
" İmkansızdı, ama belliki yanlış giden bir şeyler olmuş."
Dedi Strange sana bakarak, o herşeyi anlamış gibiydi.
"Buz devleri kendi ruh eşlerini bulduğunda herşeyi yapa bilecek güçte oluyorlar."
Dediğinde tüm Avengersin bakışları seni buldu.
"Onu buraya mı getirdin yani?"
Diye sordu Thor sinirle, kaşlarını çatarken ona baktın.
"Sen hâlâ beni sorgulaya biliyor musun, bu sesini o gün çıkarsaydında tüm bunlar olmasaydı!"
Dedin sinir dolu sesinle, Lokiyese sessizce sizi izliyordu biraz sonra burada bir kaos çıkacağı belliydi.
"Yinede bu onun gibi bir tehlikeyi buraya getirmene hak vermezdi!"
"Ve sizinde beni oraya göndermenize hak vermezdi tüm bu olanlar! Loki buraya gelmek istiyorsa bunu başka bir yolla çöze bilirdik.!ve bunu sende biliyordun doktor!"
Dedin sinir dolu sesinle işaret parmağını tehditkar bir şekikde Strangeyi göstererek.
"Y/n..bak tamam bu bir hataydı belki-"
"Belki?! Belki mi?! Ben kaç senedir sizin yanınzdayım Tony!? Ordan bakınca güvenilmez bir piç gibi mi duruyorum!?"
Diye sordu sinir dolu sesinle, Tony afalladı ve cevap vermeyerek bakışlarını kaçırdı.
"Lanet olsun.."
Diye mırıldandı Bucky, kaşlarınızı çatıp ona döndüğünüzde şehirden gelen sesler kaşlarınızı çatmaya neden oldu.
Avengers cama yaklaştığında gördükleri manzara onları şoka uğratmışdı.
"Seni lanet herif..!"
Diye mırıldandı Tony, lokiye saldırmak istediğinde Loki sihrini kullanarak çekildi ordan, sende cama yaklaştığında gözlerin kocaman olmuştu.
Tıpkı o zamanda olduğu gibi.
Gökyüzünde delikler açılmış, içinden yaratıklar geliyordu.
İnanmaz gözlerle Lokiye döndüğünde oysa umursamaz bakışlarıyla seni izliyordu.
"Yapmayacağını söylemiştin..."
Dedin inanamaz gibi ona dönerek, yüz ifadeni sinir doldururken ona doğru yürüdün.
"Söz vermiştin! Seni buraya getirirsem hiçbir şey yapmayacağına dair söz vermiştin!"
Diye bağırdın, Loki derin bir nefes aldı ve başını dikleştirdi.
"Sana söylemiştim, beni satmazsan bende seni-"
"Seni satmadım!"
"Hadi ama,.. Geçmişi bu kadar çabuk mu unuttun Tatlım.."
Dediğinde gözlerin kocaman oldu, onun bir suçu yoktu ki aptal olan sendin, sana beni satarsan seni satarım dediğinide anlamaydın...Nasıl olurda ona kanamıştın.. Loki asla ona yapılanı unutmazdı.
"Hayır!.. Bu saçmalık benden sana güvenmeni istedi-"
"Ben güvenilmezim.. Unuttun mu?"
Dediğinde gözlerinin dolduğunu hissettin, resmen kime güvensen seni sırtından bıçaklıyordu.
"Galibiyetimin tadını çıkarırsın umarım, çünki bu sefer bir geri dönüş olmayacak."
Dedi,aniden ortadan kaypolduğunda afalladın, seni kandırmıştı.. Herkesi yok edecekti...
"Bizi mahvettin Y/n..midgardı mahvettin.."
Dedi Clint, kendine küfürler ederken gözlerin dolmuştu, yumruklarını sıkarken ne pahasına olursa olsun lokiyi durdurmayı düşünüyordun..
....
Bölüm sonu..
Merhabalar... Naber siniz??
Ben iyiyim umarım sizde iyizinider, ve Noel babadan bir hikaye bırakıyorum size...
Tatlı marveller...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hikayeler
FantasyMarvel ile değişik bir dünyaya ve textinglere ne dersin.. Buyur...