↯lisa'nın dizinde ne zamandan beri yatıyordum bilmiyordum ama ben sakinleşene kadar kimse sesini çıkarmamış. üstüne bir de dersleri olduğu hâlde girmemişlerdi, hiçbiri.
lisa saçlarımı okşayıp öpücük kondurdu.
şu an iyiydim en azından ağlamıyordum ama benden bir açıklama bekledikleri ve neler olduğu hakkında soru soracakları bariz belliydi.
öyle ki kimse ben ağzımı açana kadar çıtını çıkarmıyordu. bu hâlleri beni gülümsetti. yavaş yavaş alışıyorduk birbirimize.
"bu kız delirdi herhâlde baksanıza durduk yere psikopat gibi gülümsüyor."
jimin'in dediğine daha fazla dayanamayıp güldüm.
"bugün de bir kızın kalbindeki gülücük olduk, eyvallah bana."
yoongi bu hâline göz devirip omzuna geçirmişti. diğerleri de ortamın yumuşamasından dolayı gülüp bana döndüler.
lisa'nın dizinden kalkıp ellerim ile yüzümü sıvazladım.
jimin dibime girip gözlerini kıstı. "iyisin değil mi prenses?"
"dibime girmezsen daha iyi olacağım jimin abi."
abi dememle yüzünü buruşturup geri çekildi ve taehyung'a parmak salladı. "şeytan, hep senin yüzünden abi diyor."
taehyung ise hiç oralı olmayıp yüzüme bakıyordu. ciddi bakışları altında ezilirken ne düşünüyordu çok merak ediyordum.
boğazımı temizleyip ben de ciddileştim. artık tüm bakışlar bendeydi. lisa elimi tutup okşadı. "ne dediler sana fıstığım?"
yanaklarımı şişirip nereden başlasam diye düşündüm.
"sizin hakkınızda olanı söyleyim sadece." hepsinin meraklı bakışları beni daha çok geriyordu.
şaşırmışlardı böyle söylediğimde, hatta taehyung bile dik bir konuma gelerek pür dikkat bana bakıyordu.
nasıl söyleyebilirdim ki? çok utanç vericiydi.
lisa elimi tekrardan okşayıp bana gülümsedi. utangaç olduğumu bildiği için binevi bana cesaret veriyordu.
derin bir nefes alıp bir çırpıda söyleyiverdim.
"sizinle arkadaş olmamın sebebini sizinle yattığım imasını yaptılar."
yoongi sesli bir şekilde "siktir." deyip saçlarını sertçe geriye taradı.
diğerleri şaşkınlıktan olsa gerek sessizliğe bürünmüşlerdi.
lisa kendini hemen toparlayıp bana baktı. " o kızların hemen ismini bana veriyorsun ve ben de onların ağzına sıçıyorum."
taehyung herkesten daha sakin bir şekilde konuşarak ona bakmamı sağladı.
"bunları söyleyen, daha buna benzer bir sürü şey söylemiştir. başka ne dediler? "
"projelerini yapmam için beni birçok şeyle tehtit ettiler. iftira atacaklar eğer yapmazsam-"
taehyung sertçe lafımı böldü. "kabul ettim deme bana sakın."
dudaklarımı gergince birbirine bastırdım. "tamam demem.." diyerek kafamı eğdim.
"jennie sana yaptıkları zorbalık farkındaysan. böyle sessiz kalıp her şeyi kabul etme."
"müdüre falan söyleriz en basiti olur biter."
"ya da onlara küçük bir uyarıda bulunuruz, bundan sonra yanına yaklaşmazlar."
hepsi kendi fikrini ortaya atarken çaresizce kafamı iki yana salladım. "aileleri güçlü isimlerden ve okula bağış yapan önde gelen isimler. yani ne müdür ne uyarı ne de karşı çıkmak işe yaramaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarettes & strawberries
Fiksi Penggemarçilekler ve sigaralar, her zaman senin tadında.