↯sessizlik canımı sıkarken çatalımla bezelyeleri yakalamaya çalışıyordum. beni yemeğe çağırmışlardı ama kimsenin ağzı bıçak açmıyordu. bu durum beni sıkarken bezelyeyi yakalayamamanın verdiği sinirle soludum ve çatalı bıraktım.
"insan yemiyorum, bilginiz olsun."
üçünün de bakışları beni buldu. yeonjun ağzındakini bitirip soobin'i işaret etti. "emir büyük yerden geldi."
soobin derin bir nefes verip bana bakmadan konuştu. "özür dilemek istedim sadece."
beomgyu soobin'e göz devirip kolunu dürttü. "geçen seferki davranışım yüzünden üzgünüm. sadece biraz sinirlendim ve hayal kırıklığına uğradım. seninle arkadaş olmak istiyordum ilk adımı attım sonrasında birden öyle yapman..ah neyse işte."
"bende tekrardan üzgünüm soobin. bir daha öyle kaba davranmayacağım.
yeonjun ellerini çırptı. " sorununuz da hallolduğuna göre süper dörtlü olacağız he."
gülümseyip kafa salladım. bende öyle düşünüyordum. yani benim şans da lisenin sonunda olurdu zaten. telefonuma gelen mesaj sesi ile cebimden çıkarıp mesaja tıkladım.
lilies:
jenjen neredesin sen?
bizimkilerle bahçede oturduk
seni soruyorlarsiz:
yemekhanedeyim
kim soruyor?lilies:
gelip bizimle yeseydin ya
tek başına ne yapıyorsun orada?
taehyung ve jimin sordu önce :D
sonra diğerleri de merak ettisiz:
tek değilim ki
sınıftan arkadaşlarımlayım
taehyung ne yapıyor şu an 🥺lilies:
hiç bahsetmemiştin
kimmiş onlar hm?
sana ile fotoğraf çekiniyorlar :q
gelmezsen böyle olursiz:
aptal adam
kıskanmak neymiş öğreteceğim onalilies yazıyor..
telefonu sinirle kapatıp derin bir nefes aldım. kız gelir gelmez ona yapışmış koala gibiydi. içimdeki o gizli duygunun kıskançlık olduğu ortaya çıkmıştı.
"ne oldu da sinirlendin?"
soobin merakla bana bakarken ne diyeceğimi bilemedim. bir müddet sessiz kalınca omuzlarını düşürmüş bana bakmayı kesmişti.
söylersem ölmezdim herhalde, hem yardımcı da olurlardı. en azından erkek dilinden anlayan onlardı, kesinlikle ben değildim.
"biri ilgimi çekiyor. sanırım kıskanma aşamasına geldim, o yüzden sinirlendim anlık."
ani itirafım üzerine hepsi şaşkınca bana bakmıştı. ardından beomgyu gülmeye başladı onun hemen arkasından yeonjun eşlik etti. soobin ise diğerinin aksine ciddiydi.
"jennie kusura bakma ama ilk kez senin birini sevme ihtimalinden bahsediyoruz." dedi gülmeye devam ederken yeonjun.
"derslerinden başka birini gözün görmüyor senin ne ilgisi bu?"
ikisine göz devirip kollarımı göğsümde bağladım. ciddiyetimi görüp ikiside boğazını temizlemiş ve susmuştu.
"şu üniversiteli arkadaşlarından biri değil mi?" soobin tahminini öne sürüp tek kaşını kaldırıp bana baktı.