Vince's pov:
"Hey Vince alles goed?" "Bwa, valt wel mee." "Oei, dat klinkt niet zo goed schat, wat is er?" "Ik heb vandaag rugby examen gehad." "Aha dat verklaart veel, hoe ging het?" "Het ging best goed, het was coopertest maar dan van één uur." "Amai, één uur!" "Dat is wel wat langer dan de normale coopertest, niet?" "Ja veel langer dan normaal!" "Maar de punten zullen wel goed zijn, je gaat daar vaak lopen dus?" "Hoeveel moets je eigenlijk lopen op dat uur?" "14 km per uur voor geslaagd te zijn." "En 17 km voor een 20/20." "Dat is wel een heel rare puntendeling, vind je niet?" "Ja maar meneer Smith heeft het uitgelegd maar ik ben het al vergeten." "En hoeveel had je gelopen?" "Dat weet ik niet we mochten geen horloges aandoen." "Ja, maar dat is echt eigenlijk niet." "Ik mis de vrienden, denk eigenlijk de hele tijd aan hen." "Het is toch bijna vakantie?" "Dan kan je ze gaan opzoeken." "Jij hebt gelijk, dankje papa." "Vince, wij gaan eten dus tot de volgende." "Dag papa, doe de groetjes aan papa." "Doe ik schat, doei." "Dag papa!" Wat ik niet verteld heb aan pap is, dat ik vooral Caro mis. Ze is van eigenlijk elke dag bij mij, naar geen enkele dag meer hier. En dat is echt moeilijk...