Pov Emma
Scott en ik zijn onze koffiekoeken aan het opeten die we gekocht hebben in een winkeltje. We waren alleen vergeten om daar ook drinken te kopen. Dus dat is wat we nu gaan doen, we gaanbij de Starbucks allebij een milkshake of een smoothie halen. Ikzelf heb nog nooit iets van Starbucks gegeten of gedronken, maar op instagram kom ik altijd de pink drink tegen. Iets wat volgens mij echt lekker is dus dat is wat ik ga kiezen. Gelukkig zijn de winkeltje hier allemaal in één gang dus we moeten niet gaan zoeken. "Scott, weet jij al wat je gaat nemen?" "Ik denk een pink drink, dar ziet er lekker uit." "Ik ga dat ook nemen!" Zei ik met een lach. "Amai voor zo'n klein winkeltje is het hier behoorlijk druk hoor!" "Ja inderdaad, maar we zijn gelukkig goed optijd gekomen." Al snel bestellen we allebij een kleine pink drink, drinken we die op en gaan we naar de douane. Aangekomen bij de douane, hier is het in tegenstelling tot de Starbucks is het hier heel rustig. We gaan door de scanner voor ijzer te detecteren. En nu kunnen we echt denken aan het thuiskomen, wan tover één uurtje vertrekt ons vliegtuig. We hadden afgesproken dat we een foto zouden trekken in het vliegtuig en deze naar de vrienden en onze ouders zouden sturen zodat ze weten dat wij naar België komen.
Dat is de foto die we gemaakt hebben. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren!! "Omg, dit is zo spannend!!"
Caro pov
Gelukkig is Vince daarnet niet wakker geworden. Want als hij wakker wordt dan heeft hij echt een ochtend humeur! Maar nubik toch wakker ben sluip ik zo stil mogenlijk de trap af zodat hij niet wakker wordt. Ik ga een ontbijt maken voor ons met twee, de ouders van Vince zijn een weekje op vakantie dus ik moet maar voor ons tweetjes iets maken. Ik weet nog waar alles staat dus kan ik beginnen. Mijn plan is om American pancakes te maken. Vroeger maakte ik en Vince deze altijd. Ze zijn zo lekker. Het speciale hieraan is dat je het eiwit moet opkloppen zo bekom je een heel zacht pannekoek. Het beslag is klaar nu bakken maar! Maar ik denk dat er daar eentje wakker is, hij komt met gezwollen ogen de trap af. "Amai dat ruikt hier lekker!"