Deel 21

152 5 2
                                    

Vince pov

Ik ga net naar beneden. En wat ruikt het daar lekker. "Vlinder, wat ben je aan het maken?" "Wat denk je?" Zei ze op een lieve en zacht toon die ik in de morgen nodig heb. "Hmm misschien American pancakes?" Dacht ik gespeeld na "Ja riep ze!" "Daarna komt ze naar me toe gelopen en geeft ze me een kus en een knuffel!" "Goedgeslapen Vlinder?" "Heerlijk, jij?" "Net het zelfde." "Zou jij de tafel kunnen dekken?" "Doe ik, ik ga eerst eens op mijn gsm kijken. Eerst eventjes mijn mailbox daarna, WhatsApp en nu Snapchat. Al snel zag ik dat er iets in de vrienden groep gestuurd is. "Vlinder, kom eens!" "Wat is er?" "Er is iets in de vriendgrope gestuurd door Emma en Scott!" "Ja, dus?" "Die sturen nooit iets!" Snel open ik het bericht, direct daarna valt mijn mond open van verbazing maar ook van blijdschap! "Car..Caro kom eens!" "Wat is er nu weer?" "Snel bekijkt ze het bericht, en bij haar gebeurd hetzelfde als bij mij! "Omg, zo leuk!" "Eindelijk zien we ze nog eens!" "Hoelang is dat eindelijk geleden?" "Te lang, maar hoelang geen idee!" "Nu besef ik eigenlijk hoe hard ik ze mis." "Ja eh, het zelfde bij mij!"

Caro pov

"Vince, kom je aan tafel het ontbijt is klaar!" "Ik kom, Vlinder!" "Ik heb je zo gemist." "Ik u ook, ik hou van jou!" "Ik jou ook!" "Maar kom we gaan eten." "Vlinder, er is deze avond een fuif en we zouden daar met de Tigers naar toe gaan, dus ben deze avond en acht wel niet thuis." "Aha oké, komt goed uit had een sleepover gepland met Maria en Yemi." "Aha top!" Vince, ik weet nog niet of ik ga kunnen zwijgen tegen Yemi en Maria." "Ze hebben direct door als ze zwijgen." "Probeer gewoon Vlinder, als het niet lukt vertel je het gewoon." "Maar zeg dat ze het tegen niemand mogen zeggen." "Dankje schat!"

Ik blijf Bij jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu