Caro pov
En daar lig ik dan samen met Vince in de zetel gewoon gezellig met ons twee een film te kijken. Mijn lievelingsfilm, any one but you (weet niet of het juist geschreven is). De film is nog maar net uit maar ik heb hem al twintig keer gekeken. Op één of andere reden kan ik mij heel hard vinden in het verhaal. Mijn en Vinces verhaal lijken een beetje op dat verhaal, misschien zijn er niet zoveel gelijkenissen maar ja. Ik kan mij er wel in vinden. Ik hoop dat ik de film kan uitkijken, want het was echt een heel lange dag. We hebben voor het eerst terug afgesproken, we zijn Merel ons gedacht gaan zeggen, en nu lig ik hier samen met Vince in de zetel.Vince pov
Ik en Caro zijn een film aan het kijken. Allee ja ik ben een film aan het kijken, Caro is al een tijdje inslaap gevallen. Het was echt ee hele zware dag voor haar, er is echt veel gebeurd. Ik ga de film nog afkijken omdat ik nieuwsgierig ben naar het einde. En daarna ga ik Caro naar boven brengen zodat we kunnen gaan slapen. Ik heb haar echt gemist! De film is gedaan en eerlijk ik had het eind wel een beetje verwacht. Maar het is nog steeds seen heel goed film. Ik neem Caro in mijn armen en draag haar in mijnarmen naar boven. Gelukkig heb ik hier nog een aantal slecht truien liggen zodat Caro niet in haar kleren moet slapen. Snel nog via Caro haar gsm een berichtje naar Titin sturen om te zeggen dat ze hier blijft slapen, of misschien beter naar Karel. Ja, ik ga een berichtje naar Karel sturen. "Hey Karel, Vince hier. Caro is hier in de zetel in slaap gevallen dus blijft hier slapen." "Ik laat het weten zodat jullie niet ongerust worden. Vince." Zo dat is ook geregeld nu die trui nog aandringen bij Caro en dan kunnen we gaan slapen.
Pov Jonas
Vandaag blijft Yemi slapen, we hebben ondertussen al spelletjes gespeeld en al ee film gekeken. Ook houden we altijd een competitie wanneer we spelletjes spelen. De stand was voor de film gelijk maar waren het beu dus gingen naar de film kijken. Maar nu de film gedaan is moeten we nog zorgen dat het niet elijk blijft. Dus ons allerlaatste spelletje start nu. We zijn allebij wel echt moe want we hebben de hele dag rond gewandeld in de stad. We hebben geshopt gewoon wat gewandeld rond de schelde ook hebben we geluncht in een restaurant. Het was dus een drukke dag maar voor nu ons laatste potje rumikub. Ik hoop dat het niet te lang duurt want ik ben echt heel moe. Maar die hoop heb i’ al snel opgegeven. Niemand kan beginnen, en ik heb echt heel slechte blokjes. Normaal zou ik het niet leuk vinden dat Yemi wint maar nu ben ik blij. Ik ben dood op! "Yes, ik ben uit!" "Goed gedaan liefje!" "Zullen we gaan slapen Yemi?" "Ja ik ben echt moe!" "Ik ook, kom." Snel poetsen we onze tanden nog en dan gaan we slapen. Al snel vallen we als een blok in slaap!