Deel 6

161 2 2
                                    

Caro pov

"Hey, ik en Vince hebben na gedacht of we niet nog eens iets moeten doen met de klas, vandaar dit bericht." "We hadden het idee om samen nog eens naar het avonturen park te gaan, waar we toen op sportdag zijn geweest." Remember?!" "Wij zouden dit graag doen op de eerste dag van de paasvakantie." "Vinden jullie dit leuk of niet echt?" "Groetjes Caro x"

Dit is het berichtje dat ik in de klasgroep heb gestuurd, ik hoop dat ze het niet raar vinden dat ik nog contact heb met Vince maar ja... Iets te vroeg gezegd want daar heb je Yemi al met zijn bericht.

"Aha ons Caro'tje heeft terug contact met Vince." "Ja Yemi, als vrienden!" "Nu nog vrienden, maar binnenkort..." "Yemi, nu zijn we vrienden, we kunnen niet in de toekomst kijken oké." "Je hebt gelijk sorry Caro'tje x." "Het is niks Yemi x."

Na het gesprek met Yemi volgen de antwoorden op mijn bericht.

"Ja leuk idee,ik kan!"
"Ik ook."
Iedereen kon, tot het bericht van Emma zij is met Scott op wereldreis, "wij misschien niet hangt er vanaf waar we zijn..."  "We laten nog iets weten groetjes uit Kroatië."
"Emma en Scott x"

Vince pov

"Vince, ik heb net het berichtje in de klasgroep gestuurd." "Vind je het goed?" "Hey Caro, het is super goed!" "Top, Vince ik moet iets zeggen..." "Oei, dat klinkt niet goed." Ik heb het gevoel dat Caro samen is met iemand. Hoe ze het zegt, dat klinkt echt zo.
Eerlijk mijn gevoelens voor haar beginnen echt terug te groeien...
"Euhm dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt..."
Nu weet ik het zeker, ze heeft iemand anders. Ik kan dit niet, ik kan haar niet loslaten, niet nu, niet volgend jaar, nooit! Maar haar berichtje is anders dan ik dacht, heel anders!
"Vince, ik begin terug gevoelens voor jou te krijgen." "Maar ik weet dat we niet samen kunnen zijn niet nu, jij zit in Engeland dus ik kan dit nog niet misschien wanneer je terug bent, maar nu nog niet."
"Caro, ik begin ook terug gevoelens voor jou te krijgen." "Maar ik heb een verassing voor jou in de kerstvakantie, weetje nog." "Meer zeg ik niet!" "Vince, alsjeblieft!" "Nee, het is bijna 21 december dus het komt goed..." "Caro, ik moet gaan, moet gaan eten :(" "Oké, doei"

Ik blijf Bij jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu