Deel 18

137 2 1
                                    

Scott pov

Ik en Emma zijn net aangekomen bij de luchthaven en wat ziet het hier anders uit dan bij ons. Het is hier veel gezelliger overal hangen lampionnen in verschillende kleurtjes met een lampje erin, ook hangen er super toffe geknutseld bloemen. Het is hier echt mooi! Maar vooral iedereen is hier zo kalm , bij ons is iedereen heel gestresseerd wanneer we op de luchthaven. Iets wat hier helemaal anders is! We waren goed op tijd dus we gaan nog eventjes rondkijken welke winkeltjes hier zijn. Want Emma wilt graag een cadeautje kopen voor Noor. "Scott kijk daar!" Wijst ze naar een kleurrijke shop "Dat is de perfecte winkel!" "Kom dan gaan we naar daar eh."  Al snel vindt Emma een leuk cadeautje voor haar zus. Ze heeft gekozen voor een graffiti bus. Maar niet zomaar eentje, een bus die bekend is van over de hele wereld en de grootste kunstenaars gebruiken. Hier is Noor vast heel erg blij mee. "Dit is echt een goed cadeau voor Noor." "Dat denk ik ook." "Zullen we anders onze koffiekoeken opeten?" "Want die mogen niet voorbij de douane." "Ja slim, daar is een bankje waar we kunnen gaan zitten." "Aja kom!"

Yemi pov

Gisteren ben ik bij Jonas blijven slapen, het was zo gezellig. Maar ik begin toch een beetje ongerust te worden, ik heb Caro nog altijd niet kunnen bereiken. Ik ga aan Jonas eens vragen wat hij denkt. "Jonas, kom eens!" Ik was vergeten dat hij nog sliep. Met oogslaapjes zie ik hem naar mij toe waggelen. "Wat is er Yemi?" "Ik heb Caro nog altijd niet kunnen contacteren, wat moet ik doen?" "Heb je haar nog altijd nog niet gehoord?" "Nee nog altijd geen teken van leven." "Heb je vandaag al gebeld?" "Nee nog niet, maar hoelaat is het?" Jonas kijkt verbaast naar Yemi. "Het is 9u30, waarom?" "Omdat ik dan weet of ik al kan bellen of niet." "Maar het is dus 9u30, dan kan ik wel bellen!" "Euhm Yemi..." Probeert Jonas hem van gedacht te veranderen,maar zoals gewoonlijk lukt dat niet. Hij is al aan het bellen. Tuut tuut...

Caro pov

Tuut, tuut, tuuut...
Ik word wakker gebeld door mijn gsm, het is Yemi! Zo snel als ik kan neem ik op. "Hey Yemi!" "Omg Caro, ik was al ongerust!" "Waarom ongerust?" "Kijk eens naar je gemiste oproepen." "Yemi je hebt mij 36 keer gebeld!" "Ja ik weet het, maar toen heb ik naar meneer w
Wolfs gebeld." Hij heeft naar meneer Wolfs gebeld hopelijk heeft hij niks gezegd. "En hij zei dat jij in de Ardennen bent bij Peter." "Ja inderdaad, en ik had mijn geluid op stil staan!" "Aha oké, maar Caro ik moet je laten ik en Jonas gaan ontbijten." "Smakelijk Yemi!" Ik had moeite om tegen hem te liegen, iets wat ik nog nooit heb gedaan!

Ik blijf Bij jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu