Emma pov
Eindelijk zitten ik en Scott op de trein, ik ben moe. We hebben twee keer vertraging gehad dus ben alles wel effe beu, gelukkig kan ik straks slapen ahahahha dacht ik in mezelf. Ik ben blij dat ik dit kan doen maar het is wel eventjes goed geweest, ik wil ook een tijdje in België blijven. Misschien is dit wel een goed moment omdat te vertellen. Hier ga ik dan, ik schraap mijn keel en "Euhm Scott, ik moets iets vertellen." "Oei, je hebt toch niemand anders?" "Nee, tuurlijk niet!" "Maar wat wil je dan vertellen?" "Euhm ja, ik zou graag een tijdje in België blijven!" "Dat dacht ik al, en dat zullen we ook doen." "Echt, maar wil jij niet de hele wereld zien?" "Ik vind dat we al een aantal landen gezien hebben, dus vind dat we wel effe een pauze kunnen nemen." "Dankjewel Scott!"
Caro pov
Ik Vince Maria en Yemi staan ondertussen in de winkelstraat. We gaan veel winkels doen dus we moeten echt doordoen omdat we natuurlijk wel om 14u bij het huis van Vince zijn en het is al 11u! "Oké, welke winkels doen we?" "Ik zou sowieso de Hema, kruidvat en misschien nog de AVA, daar hebben ze echt veel creatiever spulletjes die we kunnen gebruiken!" "Oké, daar is de kruidvat." Wijst Yemi naar de winkel. "Ja let's gooooo!" Roept Vince met zijn beste Engelse accent. In de kruidvat zouden we vooral drinken en snoep kopen. "Euhm Yemi is dat niet een beetje TE veel?" Ik stond in een andere gang dus hen niet gezien dat hij dat allemaal nam. "Hoe bedoel je?" "Hoe bedoel je, je staat daar met 50 euro aan snoep als het niet meer is!" "Oei ja, dat is misschien wel veel." "Ja, wacht leg het in dit mandje en dan kiezen we." "Oké, maar niet te veel weg eh." "We zien wel, ik wil geen buikpijn!" "Ja nee ik ook niet." "Zo, ik denk dat dit beter is!" "Ja, waar zijn Maria en Vince eigenlijk?" "Die zijn in de volgende gang drank aan het kiezen." "Oké, kom we gaan naar daar." "Vince, Maria zijn jullie bijna klaar?" "Ja we hebben alles, jullie ook?" "Ja, wij hebben ook alles." "Dan kunnen we gaan afrekenen." We hebben toch maar voor de zelfscan gekozen, het zou een beetje gênant zijn met zoveel snoep en frisdrank.