Deel 37

110 4 2
                                    

Yemi's pov

Het is ondertussen al de volgende morgen, we hebben gisteren nog veel leuke dingen gedaan zo is iedereen zijn slaapmasker zo goed gelukt. Ook hebben we nog veel snoepjes gegeten en een geweldige Disney film gekeken. Maar mijn plan voor deze morgen is om ze wakker te maken. Ik heb ook de micro gepakt zodat ze zeker allemaal wakker zijn. Oké een laatste diepe zucht voor ik vele zie die slecht gezind zullen zijn. "Goodmorning Sunshines! Roep ik door de micro. En ja hoor zoals ik had verwacht, zijn er een aantal niet zo blij met mijn ochtend energie. Maar voor Caro is dat anders. "Goedemorgen Yemi, goed geslapen?" "Als een roosje!" En jij?" "Ook goed hoor!" Aah top, zullen wij anders Al naar de bakker gaan?" "Ja top idee!" "Ik ga mij nog aankleden en dan zullen we vertrekken."

Maria's pov

Daar was Yemi weer met een geweldig idee. Om iedereen vroeg in de morgen wakker te maken, iets waar vele van ons niet tegen kunnen. Vele van ons daar bedoel ik mee iedereen buiten Caro die direct blij is wanneer die Yemi zijn hoofd ziet. Dat ben ik ook maar die twee hebben toch nog een iets andere connectie. We zijn wel een beetje aan het afdwalen van wat ik aan het vertellen was. Maar ik ga terug slapen of toch proberen want anders ben ik zometeen een doodskop omdat ik zo moe ben. Al weet ik niet of ik nog inslaap ga geraken, want ook de gordijnen heeft Yemi open gedaan waardoor de zon al binnenschijnt. Oké, nee ik voel al dat ik niet meer kan slapen, als ik snel ben kan ik nog mee naar de bakker. Ik stap uit bed en ga op zoek naar Caro en Yemi. Ze zijn in de badkamer het licht brand en ik hoor stemgeluid vandaar komen. "Caro, Yemi, wacht ik ga mee naar de bakker." Fluister ik. "Ahaa top, over een tiental minuutjes zijn we weg want we moeten ons nog aankleden." "Dat moet ik ook nog doen."

Ik blijf Bij jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu