Deel 26

156 2 5
                                    

Pov Maria

"Oké Vince, we gaan direct met de deur in huis vallen." "Heb ik iets gedaan?" "En dat durf je nog te vragen!" "Wat heeft dit te betekenen?" Ik laat de foto zien die hij naar ons heeft gestuurd waar hij met Merel aan het kussen is. Waaronder staat ik hou van Merel. Hij schrikt duidelijk van de foto! "En wat heb je hier op te zeggen?" Zei Ik zo boos als ik kon. "Euhm, dat dit niet gebeurd is en dat ik die foto niet gestuurd heb." "Jij hebt die letterlijk via WhatsApp naar Caro gestuurd." Moeit Yemi zich ook in het gesprek. In mijn ooghoek zie ik dat Caro op het punt staat om te wenen. "Als jullie mij laten uitspreken dat al ik het verhaal vertellen. "Vertel!" "Dus het was gisteren fuif van de Tigers, waar ik naar toe ben gegaan." "Ik heb expres niks gedronken om dit te voorkomen." "Maar dus ik ben rond 1u naar buiten gegaan, toen ik buiten was merkte ik dat mijn gsm niet in mijn broekzak zat." "Snel ben ik terug naar binnen gegaan, toen zag ik dat Kobe mijn gsm vast had." "En een foto aan het trekken was van Merel met een blonde jongen." "En blijkbaar dus naar jou heeft gestuurd." "Dat is er gebeurd!" "Eerlijk, ik geloof er niks van." "Jawel het is echt gebeurd."  Verdedigt hij zich zelf "Maria hij liegt niet." "Ik zie dat aan zijn gezicht." Dat was het eerste dat Caro in dat kwartier zei dat we hier waren.  "Maar waarom heeft die dat gedaan?" Zei Yemi nieuwsgierig maar verbaast tegelijkertijd. "Kobe is sinds het vierde jaar verliefd op Caro, en Merel die ziet mij wel zetten." "Die twee zijn aan het proberen om ons uitelkaar te halen!"
"Jullie moeten oppassen, maar eerst gaan we ze terug pakken!" "En hoe wil je dat doen?"

Ik blijf Bij jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu