Vince pov
We zijn net de kruidvat buiten met heel veel snoep en frisdrank, wat we snel in de koffer van Maria's auto steken, ze heeft van deze zomer haar rijbewijs. Want met zoveel snoep kunnen we niet de Hema binnen! Dus nu gaan we naar de Hema. "Waar is de Hema eigenlijk?" "Helemaal op het einde, misschien kunnen we dan eerst de AVA doen?" "Voor mij goed, ik heb gisteren eens op hun site gekeken, ze hebben daar echt een leuk knutselset, je kan er je eigen slaapmasker meemaken!" Zei Caro "Ooh zo leuk!" Kirt Yemi. "Ja vind ik ook!" "Kom dan zijn weg."
Scott pov
"Emma, wakker worden." "Hmmm, wat?" "Ik zei dat je moet wakker worden." "Nu al?" "Ja over vijf minuutjes zijn we er, en kunnen we naar jou zus!" "Over vijf minuten?" Zei ze nu wel energiek. "Ja over vijf minuten!" Snel zit ze naast mij niet meer met haar ogen dicht maar met de fonkelende ogen omdat ze zo enthousiast is. "Wacht Scott, waar is mijn cadeautje voor Noor?" "In de voorzak van je rugzak!" Zei hij overtuigd "Maar daar heb ik al gekeken!" "Kijk nog eens!" "En ja hoor ik heb gelijk, de mini gouden eifeloteren kwam te voorschijn. "Dankje Scott!" "We zijn aangekomen bij Antwerpstation!" "Antwerpstation!" Riepen ze door de speakers. "Emma dat is onze halte, kom!" Zo snel als we kunnen nemen we onze spullen dat er een hele boel zijn op. En stappen we van de trein. ",Welkom in Antwerpen." Zei ik terwijl ik een buiging maak. "Och onnozelaar, sevens kijkt iedereen nog!" "En dan, zo erg is dat toch niet?" "Jawel, maar kom, ik wil Noor zien!" "Ik ben eerst!" Riep ik terwijl ik begin te sprinten naar het huis van Emma. "Hey wacht op mij!" Hoor ik van ver, apbrut stop, ik dacht ik kan haar toch niet achterlaten. Maar ze kwam niet. "Emma, het is niet grappig!" "EMMA!" schreeuw ik zo hard als ik kan! Maar geen reactie.