Caro pov:
Ik heb net een berichtje van Vince gehad dat hij zich verveel eerst nog even antwoorden. "Hey Vince ik ga nu eten maar daarna stuur ik terug." "Is goed." Ik weet niet of het zo slim was om het een berichtje te sturen, mijn gevoelens beginnen weer te komen. Ze waren eigenlijk weg, ik wist wel dat ik hem nooit kon los laten dus als ik terug contact met hem zou hebben zoals nu, dat ze terug kwamen. Maar ja, we zien wel wat er van komt... Als hij ooit terug naar België komt, denk ik dat we wel terug samen gaan zijn, dat hoop ik toch... Maar daar zijn we nog lang niet dus ik ga gewoon door met mijn leven. Maar ik ben klaar met eten dus zal een berichtje sturen.
"Hey Vince ik ben klaar met eten!" "Mag ik misschien straks eventjes bellen, wil graag even iets kwijt." "Caro, tuurlijk." Ik had het berichtje nog niet gelezen of hij belde met al net als vorige keer zouden we facetimen. "Hey Vince alles goed?" "Ja hoor met jou?" "Cava, wel." "Oei, vertel." "Ik merk dat Titin heel hard achteruit aan het gaan is, en weet niet hoe ik haar kan helpen, soms weet ze niet meer wie ik ben, ik doe zo mijn best maar het werkt niet.." "Caro toch, ik snap echt dat dat super moeilijk is maar ik denk dat je moet proberen om de tijden dat ze helder is om herinneringen met haar te creëren, die je lang zal onthouden." :Ik denk dat dat het belangrijkste is, en als ze minder helder is haar misschien een beetje laten doen want het gaat moeilijk zijn om tegen haar in te gaan." "Dankje Vince, bedankt dat je wou praten." "Misschien kunnen we nu al een datum prikken om af te spreken?" "Is goed voor mij." "Wanneer kan je?" "Ik kan heel de vakantie, ik kom op 20 december naar België, vanaf dan kan ik." "Euhm ik kan ook bijna altijd." "Zullen we misschien de 21ste doen?" "Is goed voor mij." "Vince, ik zou graag nog eens iets met de klas doen, kunnen we niet naar dat avonturen park gaan?" "Ja, dat is echt een super leuk idee." "Wie stuurt er een berichtje?" "Ik zal doen, ik zal schrijven dat wij een idee hadden om samen nieuwaar te vieren." "Top is goed!"