Caro pov:
Het weekend is voorbij, en dat betekent weer naar school. Vroeger op het Sas keek ik daar naar uit. Maar nu... Tijdens de speeltijd zit ik meestal alleen. Botty, is al een keer bij mij komen staan, en heeft ookal gevraagd of ik misschien binnen wil blijven, maar ik ben toch liever buiten. Ik ga vandaag gewoon een berichtje sturen naar Vince zodat ik toch niet echt alleen zit. Want hij had gezegd dat hij ook niet echt vrienden heeft dus dat komt goed uit. Maar eerst moet ik nog op tijd op school geraken, dat binnen 20 minuten begint!
Vince pov:
Omg, het is vandaag al weer school. Het weekend vloog weer voorbij, zoals altijd eigenlijk. Maar ja we moeten zeker. Eigenlijk vind ik het op school niet zo heel leuk, had het anders verwacht. Maar ja, we maken dit jaar nog af en dan zien we wel. Ik begin het eerste uur met Engels die is nog erger dan mevrouw de Preitre die ons de eerste twee jaar Nederlands gaf. Die dan uiteindelijk thuis moest blijven van de dokter, ik heb het in de eerste twee jaren en ja eigenlijk ook het derde jaar echt uitgehangen. Dat is gebeterd omdat ik verliefd was op Caro. En ze eerder braaf en rustig is, ik ben haar daar nog altijd heel dankbaar voor.
Caro pov:
Het is eindelijk middag de voormiddag duurt altijd superlang, ik ga eerst een berichtje sturen naar Vince en dan ga ik eten. Tot mijn verbazing reageerd Vince direct. "Hey Vince ik stuur een berichtje omdat ik me verveel en niemand op de speelplaats heb." "Hey Caro, je bent niet alleen want ik zit hier ook alleen." Mijn plan was om gewoon te sturen maar Vince dacht daar duidelijk anders over. Nadat ik het bericht gelezen had, face timde hij mij. "Hey Vince, ook middagpauze?" "Ja, maar heb niemand." "Aha net het zelfde hier." "Ik mis het sas wel." "Ik ook Caro, ik ook." " Niet alleen het sas ik mis jou ook Caro." "Er komt meteen een glimlach op mijn gezicht, "ik mis jou ook!" "Caro, ik heb een verassing voor jou." "Verassing, welke verassing?" "Die vertel ik je in de kerstvakantie." "Echt, dan pas?" "Ja, maar dat is er sneller dan je denkt!" "Welke lessen heb jij al gehad vandaag?" "Engels, wiskunde en rugby maar die van Engels is nog erger dan mevrouw de preitre, ow wacht jij hebt die nooit gehad." "Maar die is heel erg!" "Oei, ja ik merk het." "En welke lessen heb jij al gehad?" "Nederlands, poëzie en dat is het maar dat ben je redelijk snel beu, vooral Nederlands." "Blij met de richting die je gekozen hebt?" "Ja eigenlijk wel, het is eigenlijk zoals ik het verwacht had, wel heel veel schrijven maar ja." "Euhm Caro ik moet je laten de lessen gaan weer beginnen." "Amai nu al?" "Ja, de bel gaat over een minuut gaan." "En daar ging die al!" "Doei Vince! "Daag tot de volgende middag?" Ik knik, "ja doei." Dat deed echt deugd om nog een keer met hem te praten, jammer genoeg als vrienden maar ja.. Over een vijf tal minuten gaan mij lessen ook al beginnen dus ik ga al opruimen. Daar is Maya al, een meisje uit mij klas die binnen blijft omdat ze heel gevoelig is aan lawaai en drukte. Maar dus ze is opzich wel een goede vriendin van mij, de enige...
Vince pov
Die babbel met Caro deed echt goed. Heb zin in de kerstvakantie , de afspraak maar ook de verassing. Maar nu heb ik eerst nog een hele namiddag rugby! Dat is het enige wat ik hier leuk vind, wil later wel iets met rugby doen. Misschien sport leerkracht ofzo maar nu gewoon genieten! In de avond mogen we gelukkig op onze kamer eten ik ben van plan om Caro nog een berichtje te sturen, ik wil haar niet verliezen. Niet nog een keer.