Deel 11

170 2 4
                                    

Pov Merel

Ik en Camille , hebben vandaag afgesproken in de vlindertuin. We zouden daar iets gaan drinken in de taverne. We hebben een mocktail besteld, en zijn  rustig aan het bijpraten. Tot er twee personen binnenkomen die we hier niet zo snel hadden verwacht.
"Omg Camille, kijk!" "Ik zie niets." "Kijk naar de deur." "Omg, zijn dat Caro en Vince?" "Ja, omg die zijn waarschijnlijk terug samen!" "Dit moet iedereen weten!" "Oké, welke hastage zal ik gebruiken?" "Merel, wat als ze niet terug samen zijn, en gewoon vrienden zijn?" "Camille, je ziet toch wat ik zie!" "Die zijn zowiezo terug samen." "Oké, als jij het zegt!" "Maar dus welke hastage? "Ik weet het, #backtogether!" "Merel, niet komen zagen als dit voor problemen zorgt!" "Ik heb je gewaarschuwd." "Ja ja, ik weet het." "Die zijn toch echt voor elkaar gemaakt eh!" "Ja inderdaad, Vince was toch niet echt iets voor mij besef ik nu." "Camille, jij vindt echt de perfecte jongen!" "Ik hoop het maar, nu nog niet." "Nog eventjes wachten." "Waarom, je bent toch afgestudeerd?" "Ja maar, wil me nog eventjes concentreren op  Kami en daarna op mijn studies." "Ja snap ik wel, ik hoop wel dat ik snel iemand vindt."

Pov Caro

Ik ben net thuisgekomen, en het was zo ontzettend leuk! Ik heb me echt geamuseerd. Eerst was ik bang dat het raar zou aanvoelen. Maar dat was absoluut niet zo. Ik wil net een berichtje sturen naar Vince, maar hij belt me al.
"Hey Vince, Alles oké?"
"Hoi, nee niet echt!"
"Oei, wat is er?"
Wij hebben echt een probleem!"
"Hoezo wij?"
"Ga eens naar Merel haar insta."
"Omg, zijn wij dat?"
"Yep, en kijk een wat eronder staat."
"#backtogheter, o nee nu gaat iedereen denken..."
"Dat wij terug samen zijn, inderdaad"
"Caro, ik ga naar merel gaan."
"Ik ga mee!"
"Oké, moet ik je komen ophalen?"
"Als dat kan wel."
"Top, tot over een tiental minuten."
"Doei"

Dit is echt typisch Merel, waarschijnlijk denkt iedereen dat wij terug samen zijn. En moeten wij dat aan iedereen gaan uitleggen, ik dacht dat het drama nu wel zou stoppen. Blijkbaar niet! Maar hier komt ze echt niet mee weg, die foto moet verwijderd worden! Net optijd komt Vince, ik was bijna ontploft van de stress en frustratie. "Hey Vince, kom we zijn weg!"  "Hoi, amai je bent ineens zo hevig!" "Ja, ik vind het echt niet leuk, we gaan alles moeten uitleggen, aan iedereen" Caro, dat komt goed ik beloof het jou." "ik hoop het." "We, zullen vertrekken, als je rustig bent" oké, ik ben rustig"

Pov Vince

Caro was heel gefrustreerd toen ik aan kwam. Gelukkig heb ik haar rustig gekregen. Nu gaan we vertrekken naar merel, want wat zij gedaan heeft is echt niet oké! "Vince, kom je nog?" "Ja sorry ik ben er"  Caro zit al ongeduldig te wacht op de brommer met haar helm op. Dit is echt heel schattig. "Vince, wat sta jij daar nu te staan?" "Ik ben er al, ongeduldige." Ik merk dat ze heeft, en niet een klein beetje. "Ik zet mijn helm op en dan kunnen we vertrekken." "Woont Merel eigenlijk ver van hier?" "Nee, maar vijf minutjes ofzo." "Aha, top."  We zijn net aangekomen bij Merel. En  Carois duidelijk onder de indruk van het huis. "Amai, wat een groot huis, bijna even groot als jou huis." "Ja, maar kom we zullen gaan aanbellen."

Pov Merel

Ik ben een video aan het opnemen voor mijn youtube account. Het lukt echt niet, want mijn gsm gaat telkens af. Dat zal waarschijnlijk mijn instagram post zijn. En inderdaad, ik heb al meer dan 250 likes. Het meeste wat ik ooit heb gehad!

 Het meeste wat ik ooit heb gehad!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maar daarna loopt het mis. Heel onverwacht ging de bel, de bel gaat bij ons bijna nooit. Ik ben alleen thuis, dus moet wel opendoen. De bel was onverwacht maar wie er nu voor de deur staat, dat is pas verassend.
"Hey, Caro en Vince, of moet ik Varo zeggen?" " Merel, ik en Caro zijn helemaal niet samen!" "Tuurlijk wel, kijk die foto!" Jullie zijn super schattig!" Merel, Vince heeft net gezegd dat wij niet samen zijn!" "Ah jullie zijn echt niet samen?" "Nee, inderdaad, dus ik zou graag hebben dat jij die foto nu verwijderd." "En zegt dat het een vergissing was!" Maar ik heb daar meer dan 250 likes op!" Merel, als jij die foto niet verwijderd gaan wij nu naar de politie." "Dit is schending van de privacy,’dat weet je toch?" Oei, daar had ik niet bij nagedacht." "Maar ik zal hel verwijderen." "Bedankt Merel, en denk nu maar eens twee keer na voor je iets plaatst." "Ja je hebt misschien wel gelijk." "Tot de volgende keer." "Ja doei, bedankt eh."

Pov Caro

"Ik ben blij dat het verwijdert is." "Ik ook." "En gelukkig dat jij dat gezien hebt want anders had dat er nog heel lang opgestaan." "Ja, maar heb dat bekeken omdat de jongens al iets gestuurd hadden." "Aha. Ik heb nog niet gekeken." "Ja, ik heb ook veel berichten." "Van Yemi, Maria, in de kalsgroep..." "Wat waren de reactie eigenlijk?" "Euhm, die waren redelijk positief." "Wacht ik heb een foto getrokken." "Hier, kijk." De reacties waren echt positief, veel reacties waren feest emojis  hartjes, varo met hartjes ogen... Allemaal van die dingen. "Caro, zullen we iets gaan eten?" "Ja, is goed, maar iedereen gaat ons herkennen eh. Kunnen we niet beter iets bestellen? Caro, wij moeten ons toch niet opsluiten. Kom we gaan gewoon iets eten. Oké, misschien heeft Vince wel gelijk!

Pov Vince

Ik en Caro gaan iets eten, geen idee waar, maar ergens in het centrum. Wij zij onderweg naar het centrum met de brommer. En Caro heeft gelijk, iedereen kijkt en wijst naar ons. Ik ga het haar niet zeggen, anders krijgt ze nog meer stress dan ze al heeft. Ik zet mijn brommer aan de kant want we zijn er al. De brommer staat nog geen halve minuut geparkeerd of iedereen kijkt al naar ons. En daar is de paniek weer, ze krijgt tranen in haar ogen en staat heel ongemakkelijk rond zich aan het kijken. "Caro, rustig ik ben bij jou," zei ik net luid genoeg zodat zij het kan horen maar de andere mensen niet. Ik ga maar gewoon vertellen dat wij niet samen zijn. "Euhm beste mensen, er is een mis communicatie gebeurd over mij en Caro." "Want wij zijn niet samen!" "Ik zie alle monden open vallen van verbazing." "En daar komt het weer het geroezemoes, wat Caro alleen maar meer stress geeft." "Hallo, kunnen jullie niet gewoon ergens anders gaan roddelen." "Wij zijn gewoon vrienden, kunnen jongens en meisjes niet gewoon vrienden zijn?" "Dus ik zeg het wij zijn gewoon vrienden!" Ondertussen beginnen de meeste al weg te gaan. Gelukkig! "Bedankt Vince, wat zou ik zonder jou gedaan hebben." "Caro, dit doen vrienden toch!" Het woord vrienden, was eerlijk gezegd heel moeilijk voor mij. Ik wil geen vrienden zijn ik wil dat zij mijn vriendin wordt! "Vince, kunnen we echt niet iets bestellen?" "Ik wil graag naar huis." "Oké, dat snap ik." "Dan zijn we weg."

Pov Caro

Dat was echt niet leuk, iedereen keek naar ons. Nu gaan we gelukkig iets bestellen! Zo kan niemand ons zien en zo kunnen ze geeen commentaar geven, want dat is waar ik stress van krijg.

Ik blijf Bij jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu