Pov Vince
Ik Caro Yemi en Maria staan nog altijd in de AVA, we hebben bijna alles. Het enige wat ik nog nodig heb is een grote ballen waar ik iets op kan schrijven. Maar wat dat weten zij nog niet, zelfs Caro weet nog van niks. Wat ik tegen ze wil vertellen weet ze al maar ze weet niet dat ik dat nu ga vertellen. "Wacht ik moet nog iets hebben!" "Euhm oké, Vince wij gaan al naar de kassa, jij komt?" "Ja ik ben er direct!" Dus nu ga ik de gigantische ballon halen, die ze meestal gebruiken voor een gender reveal. En nee, Caro is niet zwanger. Of ja nog niet. Want ik blijf toch altijd een droom hebben om ooit twee kindjes te hebben, waarmee ik mij kan uitleven. Oei Vince niet afdwalen, iedereen wacht op jou. Oké, dit is de ballon die ik zoek. Nu mij nog haasten naar de kassa. "Aha Vince Ein-de-lijk!" Riep Yemi dramatisch. "Sorry, ik vond het niet." "Wat moest jij eigenlijk nog hebben?" Vroeg Maria. "Euhm gewoon een euhm ballon." "Zo een grote ballon?" "Ja hoor." "Oké, gaan betalen dan?" "Jep!" "Goedemiddag." Zei de kassier vriendelijk. "Vince!" Zei Caro terwijl doet teken dat ik naar haar moet komen. "Wat ga jij met die ballon doen?" "Ik ga vertellen dat ik niet meer in Engeland ga studeren." "Aha, maar je maakt dit jaar toch nog af?" "Euhm ja, nee ik ga stoppen, ik mis jullie te hard." "Echt omg ik ben zo blij!" Caro springt zo enthousiast,dat bijna heel de winkel naar ons kijkt. "Caro rustig iedereen kijkt." "Oepsie, sorry." "Kom want we moeten nog naar de Hema, of hebben we alles?" "Ik denk dat we alles hebben." Moeit Maria zich terug mee in het gesprek. "Top, dan kunnen we alles gaan klaarzetten." "Ey, wacht Emma belt." "Hey Yemi, wij zijn over een halfuurtje bij jullie!" "Oké, top!" "Ze zijn Al over een halfuur bij ons." "Dan al, amai."