Tw: lievä seksuaalinen sisältö❗️
Joonas
Mä makasin selälläni saunan lauteilla Joel päälläni ja mietin, miten helvetissä olin päätynyt tähän tilanteeseen. Mun piti vain -Nikon nähden- vähän kiehnätä sen kyljessä, jotta Niko huomaisi mut. Tilanne oli riistäytynyt täysin käsistä ja nyt mä vastailin Joelin innokkaisiin suudelmiin ja autoin tuota samalla riisumaan paitaani, jonka alle Joelin kädet olivat hetki sitten eksyneet. En mä nyt enää voinut perääntyä...
"Joel. Tommi ja Aleksi saattaa ilmaantua tänne, millon tahansa", yritin kuitenkin parhaani mukaan estää tai edes hidastaa tilannetta. Toisaalta, mitä nopeammin tämä olisi ohi sitä parempi.
"Antaa ilmaantua. Eikö se tuo vaan kivaa jännitystä tähän tilanteeseen?" Joel hymähti ja siirtyi avamaan housujani. Kenkäni olivat koristaneet lattiaa jo useamman hetken.
"Nikolla on varmaan kylmä siellä metsässä. Entä jos mä lähden etsimään sitä?" Jatkoin jutustelua lähinnä siksi, että saisin edes mieleni pois tästä tilanteesta, jos en kehoani pystynyt saamaan. Kyllä mä tiesin, ettei paluuta ollut.
"Nikoako sä tosiaan nyt mietit? Keskittyisit välillä muhun. Niko pärjää kyllä ja ihan omasta tahdostaan lähti sinne metsään. Eiköhän ne etsinnät siellä metsässä oo suoritettu tältä päivältä. Eikä Niko kyllä vaikuttanut yhtään siltä, että haluais tulla löydetyks", Joel selosti ja upotti sen jälkeen naamansa mun kaulaan. Tuntsin tuon huulien alkavan tehdä lähempää tuttavuutta kyseisen kehonosan kanssa. Kunhan vaan ne huulet pysyis siellä kaulan korkeudella, eikä valuis yhtään alemmas...
"Olli saattaa tukehtua oksennukseensa", yritin vielä kerran estää tilannetta, mutta tuntiessani Joelin käden äänieristämässä suuni, päätin vain antautua tilanteelle. Kaipa tästä jotain materiaalia jäisi kerrotavaksi Nikolle, vaikka tuo ei fyysisesti läsnä ollutkaan. Ellei nyt päättäisi rynnätä lukottomasta saunan ovesta yleisöksi.
Vein edelleen pakkasesta kylmät käteni Joelin paidan alle ja heitin sen oman paitani seuraksi saunan lattialle. Vedin myös puolitiehen jääneet farkkuni jalasta ja siirryin riisumaan Joelin vastaavia.
"Jollain on kiire", Joel hymähti saatuani tuonkin housut boksereita myöten alas.
Joo olihan mulla kiire. Kiire pois tästä tilanteesta...Hymyilin vain ja vedin tutut huulet huuliani vasten. Tunsin Joelin hivuttavan minunkin viimeisen vaatekappaleen pois suudelman yhteydessä. Joelin alaston keho omaani vasten tuntui täydellisen epäluonnolliselta.
"Onks sulla kumia?" Joel kyseli suudelmien välistä. Joo mä otin ihan varulta mukaan, jos vaikka sattuisin tarviimaan kuuden ystäväni seurassa viikonloppuna hevonperseessä.
"Ei. En tajunnu varautua", hymähdin tuon kysymykselle. Mieleni kirkastui, kun tajusin olennaisen asian puuttumisen. Eihän me sitten voitu tehdä mitään...
"Hitto mullakaan ei oo", Joel totesi ja nousi hajareisin istumaan lantioni päälle. Ihme, ettei ollut tajunnut varautua. Sen verran valmiilta tuo näytti joka ruumiinosaa nähden.
"Mutta eihän meiän tarvii mennä päätyyn asti. Voidaan hoitaa tää muilla tavoin", Joel virnisti hetken mietittyään. Vittu älä jaksa. Meinasin pukea ajatukseni sanoiksi Joelin pakittaessa päälläni haluamaansa kohteeseen. Toivottavasti nautit raa'asta päivällisestäsi...
Tunsin Joelin huulet juuri siellä, mihin niiden ei pitänyt valahtaa. Kaulaa alemmas ei pitänyt olla asiaa. Vaikka en tainut tulla maininneeksi asiasta haarovälissäni työnskentelevälle ystävälle. Painosanalla ystävälle.
Suustani pääsi tahaton huokaus, vaikka yritin parhaani mukaan pitää kaikki epämääräiset äänet sisälläni. Kuulin kuitenkin Joelin tyytyväisen hymähdyksen huokaukseni jälkeen. Se epäilemättä nautti tästä minunkin edestäni.
Tämä oli heittämättä kummallisin tilanne, mitä elämä oli eteeni tähän mennessä asettanut. Ei minulla ylipäätään ollut miehistä kokemusta ennen Joelia. Olisin mielelläni jakanut ensimmäisen mies-kertani Nikon kanssa.
Tarrasin Joelin vaaleisiin hiuksiin kiinni ja päästin suustani toisen tällä kertaa pidemmän ja vapaamman huokaisun. Olin vihainen itselleni siitä, miten paljon tästä loppujen lopuksi nautin. Ja vielä vihaisempi siitä, että annoin myös Joelin nähdä ja kuulla nautintoni.
"Hitto tuolla ulkona on kylmä. Kengistäkään ei ollu mitään hyötyä, kun...ei jumalauta jätkät!" Havahduin pilvilinnoistani Tommin ääneen. Kiinni painuneet silmäni rävähtivät auki alle sekunnissa. Myös Joel lopetti työstämiseni ja nosti pikaisesti päänsä haaroistani.
"Mitä siellä tapahtuu?" Kuului Aleksin ääni pukuhuoneen suunnalta. Tulisi nyt vielä se Niko todistamaan tätä näkyä.
"Ei yhtään mitään. Täällä ollaan vähän erilaisissa joulusauna tunnelmissa", Tommi totesi kädet silmillään traumatisoituneen näköisenä.
***
Sanoja: 610Kivoja saunahetkiä!