Luukku 21

93 10 0
                                    

Tw: seksuaalinen sisältö❗️

Joonas

Nikon huulet olivat kuin tehty omilleni. Ne muotoutuivat täydellisesti omieni kanssa ja saivat kodinomaisen tunteen aikaan koko kehossani. Ne koukuttivat huumeen lailla, eikä tästä huumeesta ollut mahdollista vieroittua.

Vasta hapen puutteen tulessa vastaan irtauduimme suudelmasta ja jäimme hengästyneinä tuijottamaan toisiamme. Luoja myös Nikon silmät olivat helvetin koukuttavat. Koko mies kokonaisuudessaan oli koukuttava. Minulle olisi täysi mahdottomuus valita lempi osaa tuon kehossa. Kehossa, jota himoitsin tällä hetkellä aivan liikaa...

Niko teki ensimmäisen ratkaisevan liikeen minun jäätyä epäröimään. En uskaltanut koskea tuohon ilman lupaa. Pelkäsin satuttavani tuota uudelleen ja säikäyttäväni tuon pois läheltäni. Juuri nyt en kuitenkaan mitään muuta halunnut, kuin tuon miehen mahdollisimman lähelle itseäni.

Löysin itseni Nikon ja patjan välistä. Vaikka hengitys oli kerennyt tasaantua suudelman jälkeen, se alkoi taas juosta pilvissä Nikon laskiessa kätensä keholleni ja ujuttaessa varovasti kätensä paitani alle. Taivaassa minä taisin ollakin...

"Onhan tää ok?" Niko kysyi varovasti minun vetäessä vaistomaisesti vatsaa sisään päin. Nikon kädet olivat kylmät.

Nyökkäilin kiivaasti osaamatta yhtään peittää innostustani. Innostuksen Niko kyllä varmasti tunsi jo istuessaan lantioni päällä. Tuo mies sai minussa aikaan selittämättömän voimakkaita tunteita. Tuo oli hädin tuskin koskenut minuun ja minä olin jo täysin valmis toimintaan.

"Joonas hengitä", Niko sanoi juoksuttaessaan sormiaan pitkin rintakehääni ja vatsani aluetta. Olin huomaamattani lakannut hengittämästä ja tajusin asian vasta Nikon sanojen jälkeen. Vedin syvään henkeä ja puhalsin ilmaa ulos.

Niko hymähti tyytyväisenä ja alkoi sitten hitaasi nostamaan paitaani pois. Autoin tuota nostamalla käteni ylös ja pian kyseinen vaatekappale lepäsikin huoneemme lattialla. Itse hädin tuskin uskalsin hipaista Nikoa. Halusin tuon täyden suostumuksen kaikkeen. Ei sillä, että tuo erityisen haluttomalta olisi näyttänyt.

Niko ikään kuin luki ajatuksiani. Tuo heitti paitansa lattialle minun paitani seuraksi ja ohjasi käteni vyötäröllensä. Aloin mahdollisimman varovaisesti kuljettamaan käsiäni Nikon keholla ja hain katsekontaktin avulla tuolta hyväksyntää. Niko nyökkäsi hymyn kera, mikä sai lisää rohkeutta liikkeisiini.

Kauaa en ehtinyt Nikon kyljille ja vatsalle antaa huomiota, kun tuo kumartui ylläni ja iski huulensa herkkään kaulaani. Juoksutin sormiani tuon selän puolella ja purin huultani estääkseni epämääreiset huokaisut, mitä Niko sai huulillaan ja kielellään aikaan. Ja nyt oltiin vasta kaulan korkeudella...

Huomio siirtyi kaulaltani rinnalleni ja siitä uhkaavasti alemmas saaden hengitykseni jälleen lakkaamaan hetkellisesti. Tuijottelin kattoa, kun tunsin Nikon huulien pääsevän housujeni rajalle.

"Nää näyttää vähän epämukavilta", kuulin Nikon kuiskaavan ja siirsin katseeni katonrajasta tuon silmiin. Niko piti katsekontaktin yllä alkaessaan avata farkkujeni vyötä saaden minut vain inahtamaan. Ottakoon sen vastauksena.

Nostin takapuoltani patjasta, jotta Niko saisi vedettyä kyseisen vaatekappaleen pois. Pian lattiaa koristivat myös Nikon farkut, jotka tuo itse päätyi riisumaan minun maateessa patsaana. Olin edelleen epävarma tuohon koskemisesta niin järjettömältä kuin se kuulostaakin.

Niko kumartui lähemmäs kasvojani ja yhdisti jälleen huulemme. Suudelma kesti varmasti useamman minuutin ja lakkasi vasta, kun minä aloin liikuttamaan levottomasti lantiotani.

"Onko kiire?" Niko kysyi virnistäen irrottauduttuaan suudelmasta. Pyöräytin silmiäni turhautuneena ja tarrasin tuon etumuksesta kiinni yllättäen meidät molemmat oma-aloittesuudellani. En minä täällä ainoa ollut, jolla oli kiire...

The game of love || Blind Channel joulukalenteri 2023Место, где живут истории. Откройте их для себя