3

289 17 5
                                    

Kahvaltı yaparken Zehranın telefonu çalmasıyla herkes susmuştu "Alo abla" dediğinde Hand eolduğunu anlamıştık,"Evet sizin evdeyim,yollamadılar dün akşam" dediğinde hülümsemesi büyümüştü "Biliyorum onlarda öyle dedi" diyip telefonu kapattığında bize bakıp konuştu "Ablam bir iki saate geliyomuş" dediğinde Saliha konuştu "İyi o gelince nereye gitmek istersen gidersin" dediğinde Zehra yüzünü astı "Maalesef benle konuşucakları varmış" dediğinde kahvaltımı bitirdiğim için masadan kalkıp Salihaya bakarak konuştum "Benim işim var,çıkıyorum" dediğinde Salihada ayağa kalkmıştı "Yine orayamı?" diye sorduğunda İlkin başını yere sabitleyip konuştu "Evet,neyse akşam görüşürüz" diyip Salihanın yanağını öptükten sonra kapıdan çıkmıştı..
"Nereye gidiyo abla?" diye sormuştu merakla Elif,"Kendisi anltmak istediği zaman anlatır" diyip odadına çekilmişti."Bunlar bişey saklıyolar,hadi film izleyelim" diyip içeri girmişti Elif Zehrada arkasından ilerleyip koltuğa oturdu ve Elifin açtığı filmi izlemeye başladılar.

Bir kaç saat sonra Hande geldiğinde Salihada kendi odasından çıkıp içdri girdiğinda kendini Handenin yanına attı"Hoşgeldin Handanım" diyip yanaklarından öpmüştü Handede öpüp konuştu "İlkin nerde,yinemi oraya gitti?" diye sorduğunda aralarında şifreli konuşuyolardı "Evet,dün gece biraz şey oldu sabahta gitti daha gelmedi" dediğinde Hande kafasını sallayıp Zehraya döndü ve konuşmaya başladı "Zehra ben sana ufaktan yaptığımız işi anlatmıştım ya o işler biraz boka battı,o yüzden sendd bizimle kalıcaksın.İtiraz istemuorum" diyip ayağa kalktıktan sonra Salihaya dönüp konuştu "Ben gidip İlkini alıcam,olucak şeylere hazırlıklı olun" diyip evden çıktığında Zehra ayağa kalkıp konuştu"Ya ben sizin mafyacılığınızla napıyım ya?" diye volta atıyordu "Zehra bi sakin ol" diye ayağa kalkmıştı Saliha "Şuan konumuz İlkin" demişti,Elif araya girerek konuştu "İlkinin meselesini banada anlatsanızda ne yapabilceğimizi düşünsek" dediğinde Saliha sesini yükselterek konuştu"Bne anlatamam Elif anlamıyormusun" dediğinde Elif ağzının içinde bişeyler dedi ama kimse duymamıştı."Şimdi İlkin gelince napabilir" diye sormuştu Zehra,Saliha cevap verdi" etrafa ve kendine zarar verbilir,kimseyle konuşmaz 2-3 gün" dediğinde Zehra kafasını sallamıştı.

Hande ve İlkin eve geldiklerinden beri odadan cıkmamışlardı birşeylerin kırılma sesi geliyordu ama Zehra ve Elif cesaret edip girememişlerdi,içerideki sesler azalınca Saliha odadan çıkıp kızların yanına geldi ve kendini koltuğa attığında Elif konuştu "Ne oldu içerde?" diye sorduğunda Handede çıkmıştı odadan "Elif bu gece sen İlkinin yaninda kal,birşeye ihtiyacı olur" dediğinde Elif gözlerini kocaman açıp konuştu "Ya bişey yaparsa" diye sorduğunda Saliha sesini yükseltip konuştu "Elif şakamısın sana neden bişey yapsın?" dediğinde Handede konuştu "Bişey yapmaz merak etme,bişey olursa benim yanıma gel" diyip kendi odasına gittiğinde Zehra konuştu "Seninle kalmamı istermisin?" diye sorduğunda Saliha konuştu "Gerek yok Elif halleder,sende Handenin yanina git" diyip kendi odasına gittiğinde Elifte İlkinin odasına girmişti.

Oy ve yorum atmayı unutmayın

Belkide İmkansız DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin