Süper kupa maçını arabistanda yapmaya karar verdiğini günü sikiyim.Aylardır bu maçı bekleyenler var konuşmadınızmı hiç bu konuları.
Yap Atatürk olimpiyat stadında yada illa yurt dışında olcak diyosan Almanya,Rusya,İtalya falan var orda yap.
***
Niye sinirlenmeye başlıyordum? "Gidin mallara bakın" diye emir vermişti Messi. Yanlarındaki bir adam gittiğinde Saliha konuştu "Aldın mallarını hadi siktir git" dediğinde Ronaldo cevap verdi "Neden sana güvenelim,baktıktan sonra gideriz ama" dediğinde Saliha gülümsemişti keyiften değil ama sinirden gülüyordu. Adam içeri elindeki çantayla girdiğinde konuştu "Mallar tamam çıkıyormuyuz?" dkye sorduğunda uzun boylu adam kafasını sallayıp konuştu "Bu burda bitmedi Salihacım,göruşmek üzere" diyip ayrıldıklarında Saliha Zehranın yanına hızlı adımlarla gidip yüzünü açtığında baygın olduğunu gördü "Zehra güzelim aç gözlerini,hadi" derken bir yandanda ellerini ve ayaklarını çözüyordu. Çözdükten sonra kucağına alıp arabaya taşırken seslenmeye devame diyordu,arka koltuğa yatırdığinda on koltuğa binip telefondan Handeyi aradı "Alo, Biz Zehrayla bugün başka bir yerde kalıcaz merak etme diye aradım, Yok bişey ya benim işlerim var Zehrada benle gelmek istedi" diyip telefonu kapattığında kemerini takıp arabayı çalıştırdı.
Yaklaşık yarım saatlik bir yol sonrası kulübe gibi bir yere gelmişlerdi,arabadan inip Zehrayı kucağına aldığında Zehra birşeyler mırıldanıyordu "Bırakma..beni" dediğinde Saliha bir dizini kalıya yaslamış Zehrayı oraya oturttuğunda eline aldığı anahtarla kapıyı açıp içeri girmişti. İçerdeki tek kişilik yatağa Zehrayı bırakip doğrulduğunda Zehra Salihanın kolunu tutup konuştu gözleri kapalıyken "Gitme,korkuyorum" dediğinde Saliha yatağa oturup saçlarını okşarken konuştu "Burdayım canım gitmiyorum biryere, yanındayım" dediğinde Zehra yatakta yana kaydığında Salihada yatağa uzanmıştı..
Zehra Salihanın boynuna sokulduğunda Saliha sanki nefes alamıyormuş gibi hissetmişti. Neden böyle hissediyordu?
Saliha bir elini Zehranin beline sardığında tavanı izlemeye başlamıştı,uyumaması lazımdı bu gece..Zehra diğer tarafa döndüğünde yataktan kalkıp bir sigara yakmıştı,kokudan rahatsız olmasın diye camın onünde sigarayı içiyordu.
Sigarayı içerken beline sarılan kollarla irkilmişti "Neden uyumadın?" diye sorduğunda sigarayı söndürüp Zehraya döndüğünde baya yakınlardı. Saliha konuşmaya başlamıştı "Anlanı arayıp bir isim olduğunu senind ebenim yanımda olduğunu dedim" derken Zehranın bakışları Salihanın dudağındaydı.
"Ben özür dilerim Saliha ama daha fazla dayanamıycam"En güzel yerinde bitirdim be,merakla bekleyin.
Fikir ve gidişat hakkinda yorum yaparsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
FanficSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜