Elif İlkini dinlenmesi için yalnız bıraktı ve içeri gittiğinde İlkin düşünmeye başlamıştı her şey tekrardan başlıyordu onun için.
Elif kendini Zehranın yanına attığında Saliha konuştu "Anlatımı herşeyi?" diye sorduğunda Elif omuz silkip konuştu "Kardeşinin basına gelenleri falan anlattı işte" dediğinde Zehra konuştu "Sadece o kadarmı?" diye sorduğunda Elif ona dönerek konuştu "Başka ne anlatıcaktıki?" dediğinde Zehra omuz silkip ablasına dönüp konuştu "İlkin biliyomu bana anlattığınızı?" diye sorduğunda Hande konuştu "Biliyor ama başkası bilmesin" dediğinde telelfonu çaldığında yüzünde güller açıyordu "Meryem abla arıyor" diyip telefonu açtıktan sonra hoparlörüde açtı "Hande biz orayı temizlettik İlkine söyleyin herşey bitti" dediğinde Saliha sessiz bir şekild eoh çekmişti"Söyleriz abla gelirmisiniz akşam yemegine?" diye sorduğunda telefonun arkasından konuşma sesleri geliyordu "Geliriz bişey lazımmı?" diye sorduğunda Hande cıkladıktan sonra telefonu kapattı."Elif yemekler sende,Zehra sende git İlkini kontrol et benim Salihayla işim var" diyip ayğa kalktiğında Salihada kalkıp Handeyle birlikte bahçeye çıktı.
Salihadan
Handeyle bahçedeki masaya oturup Handenin konuşmasını bekledim, "Biliyormusun?" diye sorduğunda cevap verdim "Neyi biliyormuyum?" dediğimde kafasını yablara doğru sallayıp konuştu "İlkin Elifle konuşmayı bıraktığı zamanlar Eliften hoşlanıyordu konuşmayı bıraktıktan bir kaç ay sonra söylemişti bana.Şimdide aynı şeyleri yaşamak istemiyor,koruyamam diye korkuyor" dediğinde ağzım açık bir şekilde onu dinliyordum."Ne yani İlkin Eliften hoşlandığı içinmi konuşmayı bırakmış?" diye sorduğumda kafasını sallayıp konuştu "Onlar yakın arkadaştılar sende biliyorsun cocukluktan beri tanışıyolar,İlkin bunu farkettikten sonra arkadaşlığı bozulmasın diye-" devamını getirmesini beklemeden konuştum "O ne yaptığının farkındamı?Elif ne kadar üzüldü haberi yokum onun,'bişeymi yaptım,dedim' diye üzülüyordu" dediğimde Hande konuştu "Şuan öyle bişey olamaz zaten Derya ile sevgili" dediğinde yerimden kalkıp konuştum "Bide Derya ile,Elifin ondan hoşlanmadığını bildiği halde Deryaylamı?" dediğimde Handede ayağa kalkıp konuştu "Gidip İlkine hesap sormaya kalkma,karşında beni bulursun" diyip içeri girdiğinde yerime oturup öylece bekledim..Eliften
Zehra İlkine bakmaya gittiğinde mutfağa gidip yemek hazırlamaya başlamıştım..Zehra odasına gidip dinleniceğini söylediğinde oflayıp kendi kendime konuştum "Ben bunları tek yapamam ama" dediğimde arkadan birinin sarılmasıyla irkilmiştim."Korkuttummu?" diye sorunca İlkin olduğunu anlayıp konuştum "Eh biraz,sen neden dinlenmedin?" diye sorduğumda omuz silkip konuştu "Ufak bir sıyrık zaten sana yardım ediyimmi?" diye sorduğunda ellerini belimden çekmişti boşluğa düşmüş gibi olmuştum.Boğazımı temizleyip konuştum "Sen salatayı yap bende şunları hallediyim" dediğimde yanağımdan öpüp salatayı yapmaya başladı..
İçeri Saliha girdiğinde İlkinin yanına gelip konuştu "İlişkin nasıl İlkincim,güzel gidiyormu?" diye sorduğunda İlkin öksürmeye başlamıştı,"Ne ilişkisi abla?" diye sorduğumda İlkin Salihaya bakıp konuştu "Saçmalıyor yok öyle bişey" dediğinde Saliha gözlerini kısıp konuştu "Ne yani sen Deryayla sevgili değilmisin?" dediğinde İlkinle göz göze gelmiştik "Bu doğrumu?" diye hayal kırıklığıyla sorduğumda başını eğip cevap verdi "Doğru ama anlatabilirim" dediğinde kendi odama geçmiştim bile.İlkin böyle birşey asla yapmazdı,benim sevmediim biriyle asla sevgili olmazdı ya.Yada öyle zannediyordum yıllardır tanıdığınımı zannetmiştim.Ben kötü birşeymi yaptım diye düşünürken o Derya ils sevgili olmuştu.Biz birbirimize bir söz vermiştik kimseyel sevgili olmıycaktık.Madem o oldu bende olurum.
Bu hikaye nereye gidiyor böyle Saliha herşeyin içinde sıçtın kardeşim afedersinde,İlkin gidip herşeyi söylüyomu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
FanfictionSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜