25

251 22 82
                                    

Zehra
Ablamın beni kaldırma çabaları başarıyla sonuçlanmıştı. Gece gec yatınca erken kalkamamiştık doğal olarak "Günaydın uykucular, hadi toparlanın kahvaltı edicez" diyen ablama dönüp konuştum "Sanada günaydın ablacım" diyip yatakta dogrulduğumda İlkin hala yatıyordu. Elifte İlkinin yanına gelip saçlarını okşarken konuştu "İlkin hadi kalk canım..İlkin" diye seslendiginde İlkin yavaşça gözlerini açtığında etrafa baktı nerde olduğunu anlamaya çalışır gibi.

"Günaydın,saat kaç?" diye sormuştu kalktığı gibi. Elif kolundaki saate bakarak konuştu "13.35 kalkın hadi ya" diye İlkini cekiştirdiginde ikisininde bu haline gülmüştüm.
"Sen hiç gülme Zehra Baladın senin yüzünden gec kalktık" diyen İlkine göz devirip konuştum "Sen geldin benim yanıma ben demedim 'gel' diye" dediğimde bakışlarını Salihaya çevirip konuştu,

"Sana değer veren biri istedi gelmemi" dediginde bende Salihaya dönmüştüm, "Deger veriyorsa kendisi gelseydi" dediğimde Elif aradaki gerilimi farketmiş olcakki İlkinin ve Salihanin komuna girip konuştu "Biz çıkalım sende rahatça giyin" dediginde cıkmışlardı.

"Zehra, Saliha senden hoslanıyor biliyorsun demi" diye konuşan ablama doğru dönmütüm yüzümü yıkarken"Bendenmi?Nerden çıkardın bunu" dediğinde ayağa kalkıp yanıma geldikten sonra konuştu "Yıllar sonra ilk defa böyle görüyorum onu. 2 pket sigara bitirmiş, dağınık biri olarak. Eğer bişey olduysa onu dinle, abla tavsiyesi" dediğinde kollarımı boynuna sarıp konuştum "Dinliycem merak etme, teşekkür ederim" dedigimde ikimizde odadan çıkmıştık..

Yazardan
Herkes masada oturmuş kahvaltı ederken İlkin Elife dönup soru sormuştu "Dışarıda vakit geçirelimmi" dediginde Elif cevap verdi "Zehrayla vakit geçirmek istemezmisin?" dediğinde İlkin bakışlarını Zehraya çevirip konuştu "Bilmem, birlikte geçirelim hem daha yeni sey oldu ben soramam 'vakit geçirelimmi' diye" dediğinde Elif İlkinin kulağına eğilip konuştu "Salihada gelsin aralarını düzeltirler  hemde" dediginde İlkin sırıtıp konustu "İşte akıllı sevfilim benim" dediğinde Zehra konuştu "Sen daha teklif etmedin canım kardeşim ne sevgililiği?" dediginde Saliha çatık kaşlarıyla İlkine bakarken konuştu "Siz..Birliktemisiniz?" diye sorduğunda Elif aninda cevap verdi "İlkin hanım teklif ederse bakıcaz" dediğinde İlkin çatılan kaslarıyla Elife dönüp konuştu"Bakıcaz derken? Emin değilmin yoksa" dediginde Elif yanındaki kadının yanaklarını sikarken konuştu "Eminim İlkin ama teklif beklerim ben" dediginde İlkin nefesini verip kafasinı salladı.

"Zeze sende bizimle gelsene, ablamda gelir hem" demişti Elif. Zehra çatalını bırakıp konuştu "Gelmek isterdim hayatım ama hastaneye gitmem lazım" dediğinde Hande sabır dileyip konuştu "Kızım ben gitme diyorum sen 'gidicem' diyorsun. Gidemezsin biyere" dediğinde Zehra çatık kaşlarıyla konuştu "Ben Doktorum abla, insanların hayatını kurtarıyorum. Öldürmüyorum" dediğinde konuşmaya Salihada katılmıştı "Bizde keyfimizden öldürmüyoruz güzelim, hakediyolarki ölüyolar." dediğinde Zehra göz devirp mırıldandı "Senin güzelinide senide.." dediğinde Saliha sırıtarak konuştu "Hay hay efenim büyük bir zevkle" dediğinde Zehra tekrardan göz devirmişti.

Hande
Kahvaltıyı ettikten sonra Kumsalın çantasını götürme bahanesiyle yanına gidicektim. Avukat olduğu için iş yerine gidiyordum..

Arabayı durdurup indikten sonra kapıdan içer girdim ve üst kara Kumsalın odasına doğru yürüdüm.

Kapıyı tıklayıp elimdeki çicekle içeri girdiğimda içeride başka bir kızın olduğunuda görmüştüm. Bir yerden tanıdık geliyor ama kurcalamayıp Kumsalın masasının yanında gittim ve elimdeki çiçeği uzatip tam konuşmaya başlıycakken odadaki başka kız konuştu "Sana anlattığım kadın buydu hayatım, dilini çok güzel kullanıyor" dediğinde herşeyi hatırlamıştım.

Geçen günlerde beraber olduğum kızdı bu, şansımı sikiyim ya.

Kumsal çatık kaşlarıyla konuştu "Handemi?" dediğinde kız yanıma gelip elini omzuma koyduktan sonra konuştu "Bence o geceyi tekrarlamalıyız hayatım, aynı yerde bekliyor olacağım" diyip odadan ayrıldığında Kumsal son söylediği şeyi taklit etmişti "Ayni yerd ebekliyo olacağım, bak sen paşama ya" diye hızlica yerine oturduğunda yine konusmuştu

"Sen niye geldin? Yoksa para koymayı unuttuğunu farkedip onun icinmi geldi?" dediğinde sesim çıkmamıştı, haklıydı.

"Kumsal konuşabilirmiyiz, kendimi anlatmak istiyorum cok yanlış tanıdın beni" dediğimde gûlmüştü ama sinirlendiği için gülmüştü.

"Arkadaşımla yatmıssın Hande, kıza ümit vermişsin demekki 'bekliyor olacağım' diyebiliyor" dediğinde ellerimi omzuna koyarak konuştum "O gece rahatlamam lazımdı ama ondan sora olmadı başka. Yanından gittiğim gün yanlış yaptığımı anladım ama bende böyleyim Kumsal. Ama sen farklısın normalde umursamam ama sen hayatıma girince herşey düzene girdi" dediğimde hem masaj yapıyor hemde saçlarını öpüyordum.


Handeye hem sövmeli hemde biraz ısınmalı bir bölümdü bence.

Fikirlerinizi yorum olarak atmayı unutmayın.

Oyda atın la

Belkide İmkansız DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin