Hande kahveleri almış odaya çıktığında Salihayle Elif konuşuyordu "Kumsal nerde?" diye sormuştu Elif,Hande elindeki kahveleri dağıtırken konuştu "Restoranttaki kızmı?" doye sorduğunda Saliha konuştu "Şu geçen tanıştığım kızmı?" dediğinde Elif başını sallayıp konuştu "Evet o,hangi odada" diye sorduğunda Hande bir sandalyeye oturup konuştu "Yan odada gidip bakıyım ben" dediğinde içeri İlkin ve Zehra girmişti,İlkinin gözleri kıpkırmızı olmuştu."İlkin gidip Kumsala baksana" demişti Hande,İlkin bakışlarını kaldırmadan arkası dönüp yan odaya gitmişiti.
Zehra Salihanın yanına oturup Handenin verdiği kahveyi içmeye başladı.İlkin yan odaya girdiğinde yatakta uyanık yatak Kumsalın yanına gidip konuştu "Geçmiş olsun,iyimisin?" diye sorduğunda Kumsal cevap verdi "İyiyim biraz konuşalımmı?" diye sorduğunda İlkin bakışlarını kaldırıp Kumsala baktı "Elifle alakalı" dediğinde İlkin bir sandye çekip yatağın yanına oturdu.
"Elifle ne yaşadınız bilmiyorum ama güveni sarsılmış.Ben bişeylerden şüpheleniyorum" dediğinde İlkin merakla sormuştu "Neyden şüpheleniyorsun?" dediğinde Kumsal öksürüp konuştu "Elifin sana aşık olduğundan,kaç senedir arkadaşız ilk defa böyle görüyorum onu.Ne yapıp güvenini geri alıcaksın onu düşün" dediğinde İlkin soru sormuştu "Benden hoşlanıp hoşlanmadığını öğrenebilirmisin?" diyes orduğunda Kumsal kafasını sallamıştı."Elifin yanına gitmek istermisin?" dediğinde Kumsal cevap verdi"Olur,yardımcı olurmusun" dediğinde sol koluna girip Elifin odasına girmişlerdi.
"Geçmiş olsun Kumsal,iyimisin?" diye sormuştu Saliha "İyiyim ben,sen iyimisin Elif?"diye sorduğunda Elif bakışlarını İlkinden çdkip konuştu "İyiyim ayakta durmasanıza" dediğinde İlkin Kumsalı boş biryere oturtup Zehranın yanına gitti "Dediğin gibi galiba" dediğinde Zehra İlkine dönüp fısıldayarak cevap verdi "O'mu dedi?" diye sorduğunda İlkin kafasını sallamıştı."Siz ne konuşuyonuz sabahtan beri" diye sormuştu Hande,"Bu seni hiç alakadar etmez ablacım, özelimiz belki" dediğinde Hande gözlerini kısıp baktığında İlkin göz deviril Elife bakmıştı ve konuştu "Ben eve gitsem sabah bidaha gelirim" dediğinde Zehrada konuştu "Bende geliyimmi?" diye sorduğunda İlkin dudağını büzerek konuştu "Üzgünüm prenses yalnız kalsam daha iyi olur" dediğinde Zehra kafasını sallamıştı."Sabah gelmene gerek yok" demişti Elif ,İlkin gözlerini tekrar Elife çevirdiginde Kumsalda İlkine bakıp kafasını sallamıştı "Peki,iyi geceler size" diyip odadan çıktığında Zehra Elife dönüp konuştu "Bu kadarı fazla değilmi?" diye sorduğunda Elif omuzunu silkip konuştu "Hakediyor ya ayrılcak yada alışıcak" dediğinde kims ekonusmamıstı,Kumsla bir sür ssonra kendi odasına geçmişti.
İlkin eve gidip koltuğa oturduğunda herşeyi baştan düşünmüştü,Elife söylemelimiydi/söylememelimiydi.
Kısa oldu ama olsun,Elif haklımı böyle davranmakta?
Kumsal?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
Hayran KurguSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜