İlkinin dediğinden sonra Saliha İlkine doğru eğilip konuştu "Derya yaptı ve sen ayrıldın demi?" diye sorduğunda İlkin başını yanlara doğru sallayıp konuştu "Ayrılamam Saliha -", "Neden İlkin neden?Söylede bende biliyim" dediğinde İlkin ağzını dahi açmamıştı.
"O zaman gidip kendim öğrenirim" dediğinde İlkin kolunu tutmuştu "Saliha.." Saliha kolunu çekip konuştu "Elif uyanınca ararsın Hande" diyip giderken Hande Zehraya dönüp konuştu "Salihayla durdurmaya git bişey yapmasın" dediğinde Zehrada Salihanın arkasından gitmişti.Salihadan
Otoparka inerken arkamdan biri koşuyordu ama durmuyordum "Ya dur nereye gidiyosun?" diye sorduğunda durmadan konuştum "İşimi halletmeye sakın durdurmaya çalışma" dediğimde kolumdan tutup beni kendine çevirdikten sonra konuşmaya başladı "Sen gidip hesap sorduğun zaman nolucak?Senin kardeşinin yanında olman lazım,Deryanin değil" dediğinde düşününce doğru diyordu "Bak Zehra bdnim kardeşime bişey olabilirdi kim yüzünden?Derya,İlkinin sevgilisi" dediğimde Zehra diğer kolumuda tutup konuştu "Elifin sana ihtiyacı var sonra birlikte gideriz,hadi yukarı çıkalım" dediğinde başımı sallayıp konuştum "Hava almam lazım benim" dediğimde elimden çekip konuştu "Birlikte gidiyoruz sonra Elifin yanına" dediğinde ses çıkarmamıştım.Bir banka oturduğumuzda başımı arkaya doğru attığımda bir eliyle tutup omzuma koymamı sağladı "Boynun ağrır" dediğinde gözlerimi yumup konuştum "İlkin seviyormudur Deryayı?" diye sorduğumda bir eli saçıma giitmişti "Bilmiyorum ama bişeyler var.Sevse bile ayrılırdı bu durumda" dediğinde gözlerimi açıp kafamı kaldırdığımda dip dibeydik.
"Gözlerin çok güzel,kokun.." dediğimde yutkunmuştu.Zehradan
Saliha omzumdan kalktıktan sonra dip dibe gelmiştik sanki nefes alamıyor gibi hissetmiştim."Gözlerin çok güzel,kokun.." dediğinde yutkunmamı sağlamıştı "Teşekkürler" dedikten sonra kafamı geri çekicekken sarıldığında kalbim yerinden çıkıcak gibi olmuştu "Teşekkür ederim Zehra" dediğinde ellerim istemsizce saçlarına gidiyordu.
"Her zaman yanındayım,yanındayız ama İlkine böyle davranmaya devam edersen kendini suçlu hisseder" dediğimde ayrılmıştı.
"Bende böyle davranmak istemiyorum ama elimden gelmiyor" dediğinde telefonuna gelen bildirimle odağımız oraya kaymıştı "Hande,Elif uyanmış" dediğinde ayağa kalkıp elimi uzattım gelmesi için...Yazardan
İlkin köşede oturmuş sessizce yere bakıyordu,Eda ve Meryem ise Elifin başındaydılar.Handede kantine inmişti kahve almak için.Zehra ve Saliha içeri girdiğinda İlkin bakışlarını Salihaya çevirmişti ama Saliha Elifin yanına koşmuştu "Güzelim iyimisin?" diye sorduğunda Elif boğazını temizleyerek konuştu"Ben iyiyimde Kumsal nerde?" diye sorduğunda İlkin ayağa kalkmıştı Handenin yanına gidicekti."Ben Handenin yanına gidiyorum" demişti Zehraya eğilerek kapıdan çıktığında Zehrada çıkmıştı "İlkin bekle.konuşalımmı?" diye sorduğunda İlkin bakışlarını Zehraya çevirip konuştu "Burdamı daha iyi fikrin varmı?" diye sorduğunda Zehra İlkinin koluna girerek konuştu "Bahçede konuşalımmı?" diye sorduğunda İlkin kafasını sallamıştı.Bahçeye indiklerinde bir banka oturmuşlardı "Ne konuşucaz?" demişti İlkin. "Deryayı sevmediğini biliyorum herkes biliyor ama neden sevgilisin?" diye sormuştu lafı eveliyip gevelemeden. İlkin Zehraya bakarak konuştu "Sen sevdiğin biri için herşeyi yaparmısın?" diye sorduğunda Zehra yan dönüp konuştu "Yaparım ama bunu onunda bilmesi gerek" dediğinde İlkin gülmüştü ama sinirinden."Bak anlamıyosunuz işte bilmesi gerekmiyor demekki"dediğinde Zehra İlkine yaklaşıp konuştu "Bumu senin aşkın,sen aşkına böylemi sahip çıkıyon" dediğinde İlkin tekrardan Zehraya bakıp konuştu "Zehra bilip bilmeden konuşma" dediğinde Zehra gülümseyip konuştu "Bana anlatabilirsin çözüm yolu buluruz" dediğinde İlkin nefesini dışarı vermişti.
Kumsala noldu acaba?
İlkin neden Deryadan ayrılmadı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
FanficSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜