1-Tanıtım

946 26 67
                                    

-Zehra Baladın-Hande Baladının kardeşi-Doktor/Hemşire

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Zehra Baladın
-Hande Baladının kardeşi
-Doktor/Hemşire

-Saliha Şahin-Elif Şahin ile kardeş-İlkin,Elif ve Hande ile aynı evde kalıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Saliha Şahin
-Elif Şahin ile kardeş
-İlkin,Elif ve Hande ile aynı evde kalıyor

-Saliha Şahin-Elif Şahin ile kardeş-İlkin,Elif ve Hande ile aynı evde kalıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Hande Baladın
-Zehra ile kardeş
-Saliha,İlkin ve Elifle aynı evde kalıyor

-İlkin Aydın-Elif Şahin ile anlaşamıyo-Hande,Saliha ve Elif ile aynı evde kalıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-İlkin Aydın
-Elif Şahin ile anlaşamıyo
-Hande,Saliha ve Elif ile aynı evde kalıyor

-İlkin Aydın-Elif Şahin ile anlaşamıyo-Hande,Saliha ve Elif ile aynı evde kalıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Elif Şahin
-Saliha ile kardeş
-Hande,İlkin ve Saliha ile aynı evde kalıyor.

Karakterler şuan bu kadar sonra biri eklenirse koyarım.

__________________________________

Hande evden çıktıktan sonra kardeşini aradı ve konuşmaya başladı

"Nerdesin Zehra?" diye sorduğunda telefonun karşısından oflamıştı Zehra"Eve geçiyorum abla sen napıyosun?" diye sorduğunda Hande arabayı çalıştırıp konuşmasına devam etti "Benim biraz işim çıktı ve evden gitmem lazım.Attığım konuma gelip Salihaya bakman lazım hasta oldu" dediğinde Zehra konuştu bu sefer "Ben bakıcımıyım ya,kendisi bakamıyomu?" diye sitem ettiğinde Handenin sesi sert cıkmıştı "Attığım konuma gel Zehra,işler sandığın gibi değil" diyip telefonu kapattıktan sonra Zehra üstünü değiştirip ablasının attığı konuma doğru metroya binip gitmeye başladı..

"Abla ben yoldayım beş dakkaya orda olurum" diye mesaj atmıştı Handeye,Hande görüldü attığında metrodan inip binaya doğru yürüdü..

Binadan içeri girdiğinda asansöre binip yukarı çıkıp kapıyı çalmıştı.Kapıyı belindeki silahı tutan biri açınca korkmuştu "Kimsin?" diye soran kişiye cevap verdi "Handenin kardeşi,Saliha diye biri hastaymış galiba" dediğinde kadın belindeki elini çekip kapının kenarına cekilmişti Zehranın içdri girmesi için.
"Adın ne senin?" diye soran kadına bakıp cevap verdi "Zehra,senin?" diye sorduğunda içerden biri bağırmıştı "İlkin kim geldi?" diye bağıran kisiye cevap verdi "Handenin kardeşi..Zehra,Saliha için gelmiş" dediğinde içeri doğru geçmişlerdi."Saliha nerde?" diye soran genç kıza cevap vermişti İlkin "İçerde beni takip et" diyip ayağa kalktığında genç kız gözünü devirip takip etmeye başladı,bir kapının önünde durduktan sonra İlkin kapıyı çalıp konuştu "Gelelimmi?" diye sorduğunda içerden 'evet' sesi gelmişti, kapıyı açıp içeri girdiklerinde yarı çıplak biri yatıyordu yatakta,
"Salihanın dünden beri ateşi var dusüremedik" diye açıklama yapmıştı İlkin,"Duşu hazırlayın duş alması lazım ilk önce" dediğinde odadaki diğer kızla birlikte İlkin odadaki banyoya geçip duşu hazırladılar.
"Şimdi üstünü çıkarmamız lazım,yardımcı olurmusun?" diye konuşuyordu Salihayla.
Saliha yatakta doğrulup üstünü çıkartması için Zehraya yardım etmişti "Terlemişsin hadi duşa girelim" dediğinde yataktan kalkıp Salihanın kalkmasına yardım etti ve birlikte odadaki banyoya girdiler,"Biz yaptırırız sen ilaçları hazırla" demişti İlkin genç kıza..Zehra banyodan çıkıp ilaçları hazırlarken diğerleride içeri girdi,diğer genc kız Zehranın yanına gelip konuştu "Ben Elif, Salihanın kardeşi" dediğinde genç kız Elife dönüp konuştu "Zehra,Handenin kardeşi" diyip isine tekrar geri dönmüştü "Ablama arada bir oluyor böyle ama bu sefer farklıydı" dediğinde Zehra elindeki haplar ve suyla tekrae iceri doğru yürürken konuştu "Bağışıklık sistemi düşüktür,ben ilaç yazarım ona" dediğinde içeri girmişlerdi..İlkin Salihanın başında oturmuş saçlarını okşarken Saliha mayısmıştı "Abla kalk hap at hadi" demişti Elif,Saliha yatakta doğrulurken İlkinde ona yardımcı oluyordu"İlk önce bunu iç,sonra diğeri" dediğinde İlkin konuştu "Sen nerden biliyon bunları?" diye sorduğunda Zehra bardağı masaya koyup konuştu "Doktorum ben" dediğinde İlkin kafasını sallayıp tekrardan Salihayla ilgilenmeye başladı.

"Ben gitsem iyi olur artık" diye konusmuştu Zehra,"Maalesef Zehra,seni gönderirsek Hande bizi öldürür" demişti Elif.Zehra peki dercesine kafasını sallamıştı "Sana şu odayı ayarlıyom" demişti Elif "Gerek yok koltukta yatarım ben" demişti Zehra.Elif üstelemeyerek kendi odasına gitmişti İlkin ise halâ Salihanın basında oturuyordu ateşi düşmüştü..

Saatler ilerlediğinde İlkin odadan çıkıp mutfağa gidicekken koltukta yatan birini görmesiyle o tarafa doğru yöneldi..
Koltuğun başında durup konuştu "Zehra kalk,her tarafın tutulcak" dediğinde Zehra hareket bile etmemişti tekrardan seslendiğinde yine uyanmamıştı.En son çağre olarak kucağına alarak içerideki odaya götürcekken Zehra cığlık atmıştı "İMDAATT!!" diye bağırırken tepelenmeye başlamıştı.."Bağırma lan" diye yükselmişti İlkinde,Zehrayı kucağından indirirken "Ne yapıyon manyak" dediğinde İlkin nefes almıştı sinirini kontrol etmeliydi,"Noluyo İlkin?" diye içeri girmişti Elif "Bu bemi kucağında taşıyordu" diye açıklama yapmıştı ama İlkin devam etmişti "Bunun bi yeri tutulmasın diye uyandırmaya çalıştım uyanmiyıncada kucağıma alıp odaya getiriyodum ama hanfendi bağırmaya başladı" demişti sonlara doğru sesi yükselmişti..Odaya Salihanın girmesiyle İlkin hemen oraya gitmişti,elini tutarak konuştu "İyimisin Saliha,bişeymi oldu?" diye sormuştu telaşla "Bişey olmadıda siz niye bağırıyosunuz ve bu kim?" demişti Zehrayı göstererek.İlkin Zehraya dönerek konuştu "Handenin kardeşiymiş senin için göndermiş Hande"

İlk bölüm hakkında düşünceleriniz neler?

Bu hikaye LaMort05 şerefinedir..Saygılar efenim

Belkide İmkansız DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin