4

267 21 20
                                    

"Yere dikkat et Elif" diye bağırmıştı Saliha içerden,"Ederimm" diye cevap verdiğinde yerdeki camlara basmamsya dikkat ederek İlkinin başına oturup onu izlemeye başladı, leş gibi alkol kokuyordu "Ne içtin bu kadar ya?" diye konuşuyordu kendi kendine..İlkin yüzünü Elife çevirdiğinde halâ uyumaya devam ediyordu,Elif İlkine yaklaşıp saçlarını okşamaya başladığında yine kendi kendine konusuyordu "Neden uzaklaştın birden,hiç birşey olmadığı halde" dediğinde İlkin birşeyler mırıldanıyordu "Yapma,ona yapma" dediğinde Elif ellerini İlkinin şacindan çekmişti.İlkin bir anda sıçradığinda korkmuştu "İlkin?" demişti korkuyla,"Yins koruyamadım,bdnim yüzümden oldu" dediğinde ağlamaya başlamıştı. "İlkin sakin ol"derken İlkinin yanına gidip sarılmıştı "Benim yüzümden herşey" derken oda Elife sarılmıştı sımsıkı.."Gel yatıralım seni,biraz uyumak iyi gelir" dediğinde İlkin başını kaldırıp konuştu"Birlikte yatalım" dediğinde Elif şaşırmıştı.Bir anda yımısaması farklï geliyordu ona,"Tamam gel hadi" dedikten sonra yatağa yatmışlardı geri."Elif sen biliyormusun?" diye sorduğunda Elif ellerini İlkinin saçlarına götürmüştü"Hayır ama anlatmak isterden dinlerim" dediğinde İlkin buruk bir şekilde gülümsemişti "Şuan bu anı bozmak istemiyorum sonra anlatsam?" dediğinde Elifte gülümsemişti "Ne zaman istersen" dediğinde İlkin Elif kendine çekip sarıldıktan sonra konuştu "Özür dilerim beni affedebilecekmisin?" dediğinde elleri Elifin belinde geziyordu "affedebilirim İlkin ama elin rahat durmazsa affetmem" dediğinde İlkin kıkırdamıştı,ellerini belinde aabit tutup burnunu Elifin boyun girintisine yaslayıp gözlerini kapattı..

Hande
Odaya gittikten sonra üstümü değiştirip kendimi camın önündeki koltuğa atmıştım içeri Zehra girince telefonu bırakıp konuştum "Gel bakalım Zeze'cim" dediğimde yan tarafa oturup dışarı bakmaya başlayarak konuştu "Ben neden sizinle kalıyorum?" diye sorduğunda elimdeki viskiyide masaya bırakıp konuştum "Bir süre böyle olması gerekiyor lütfen sorun çıkartma" dediğimde bana dönüp konuştu "Sorun çıkartan benmi oluyorum? Ben doktorum doktor,sizin mafyacılık işlerinizi napıyım ben" dediğinde ses tonuma dikkat ederek konuştum "Bizde keyfimizden böyle yapmıyoruz Zehra,gidemezsin dedimmi gidemezsin.Gerekirse doktorluk yapmıycaksın bir yere giderken kızlarla gidiceksin" dediğimde bardağımı elime alıp içmeye devam ettim. "Ya bana bu yaşta bakicılıkmı yapıcaklar? İlkine ne olduğunu bilmiyorum,diğerlerini tanımıyorum.Kıza bişey diyoz sinirleniyo" dediğinde sesim istemeden yükselmişti "İlkini karıştırma sana ne zararı var?Git odana yat,bi dahada bu konuyu açma" dediğimde ayağa kalkıp kapıyı çarparak çıkmıştı.

Saliha
Zehra kapıyı çarparak çıktığında balkondan içeri girmişti "Ne oldu?" diye sorduğumda kendini koltuğa atıp konuştu "Sizin mafyacılık hayatınız yüzünden hayatımı yaşayamıyorum,bir sorun varmı sence?" dediğinde gözlerimi devirip karşısına oturdum,"Bide höz deviriyosun ya.Neymiş doktorluğu bırakıcakmışım,nereye gidersem sizle gidicekmişim.Bide İlkinin konusunu bidaha acmıycakmışım" dediğinde arkama yaslanıp konuştum "Hande haklı ,İlkin konusunu açmak hepimize zarar veriri.Biz bu meseleyi çözmek için uğraşırken İlkini kaybedemeyiz" dediğimde anlamaz gözlerle bana bakıyordu "Hadi git yat,sabah işimiz var" dediğimde hala bana bakıyordu "Ee hayde" dediğimde gözlerini çekip ayağa kalktı ve odasına girdi.


İlkinin hikayesi bence güzel bir kaç bölüm sonra herşey daha detaylı olucak.

Handenin bu tavırları beni öldürüyor

Oy ve yorum atın

Belkide İmkansız DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin