26

259 21 26
                                    

Saliha
Hande,Elif ve İlkin evden çıktığında Zehrayla masa da baş başa kalmıştık. Konuyu bir yerden açıp herşeyi Zehraya anlatmalıydım.

"Zehra.." dediğimde boş sandalyedeki gözlerini bana çevirip konuştu "Efendim, Saliha" dediğinde bir elimi kolunun üstüne koyup konuştum "Gitmeden önce beni dinlermisin, sonra ne yapmak istersen yap. Karışmıycamda zorlamıycamda" dediğimde kafasını sallayıp arkasına yaslanınca bende konuşmaya başladım.

"Ben onla-Yaseminle- sevgiliydim bir sene önce falan. Bardaki kişi vardı ya Vargas beni onunla aldattı.."

dedigimde lafımı bölüp konuştu "Umrumda değil kiminle aldattıysa" dediğinde konuştum "Lafımı kesme,lütfen" diyip tekrar konuşmaya devam ettim..

"Sonra ben ayrıldım ondan. Yemin ederim gram bir hissim yok ona karşı. O gece kavgayıda onun icin çıkarmadım, sana çok yakındı. Temas ediyordu ve sende rahatsız oluyordun o yüzden kavga ettim. Ama bana inan ona karşı nefret duygum bile kalmadı artık" dediğimde bardaktaki suyu içil Zehraya baktım.

"Sen şimdi benimi kıskandın?" dediğinde yüzündeki sırıtış daha da büyümüştü. "Zehra o kadar şey dedim bunamı takıldın" dediğimde biraz yaklaşıp konuştu "Takılmak istediğim yer burasıdır, belkide nerden biliceksin." diyip ayağa kalktığında konuşmaya devam etti "Ben şimdi Hastaneye gidicem akşam gelirim" diyip kabanını giydikten sonra kapıdan çıkmıştı.

Mutfağı toplayıp bende Eda,Meryem,Gizem ve Naz ablanın yanına gidicektim. Montumu giyip evden çıktıktan sonra arabayı çalıştırıp Eda ve Meryem ablanın evine doğru sürdüm..

Hande
"Yemek yiyelimmi birlikte" diye sorduğumda masadaki dosyalardan başını kaldırıp konuştu "Hande biz ne konuştuk sen ne diyorsun" dediğinde yerimde dikleşip konuştum "Bugün birlikte vakit geçirelim sonra senin dediğin gibi uzaklasırız senin İstediğin zamana kadar" dediğimde dosyanın kapağını kapatıp ayağa kalktığinda konuştu

"Hadi gidelim o zaman" dediğinde bende ayağa kalkıp kapıyı açtıktan sonra çıkmasını bekledim. Kumsal çıktıktan sonra bende çıktım "Benim arabayla gidelimmi?" diye sorduğumda kafasını sallayıp benim arabaya doğru yürüdük.

Kapısını açıp bindikten sonra kapattıktan sonra bende sürücü koltuğuna bindim ve arabayı bir restoranta doğru sürdüm..

"İzninle" diyip telefonu açtığımda Eda abla telaşla konusuyordu "Hande, İlkinle Elife ulaşabiliyormusun? Bulundukları yerden çabuk ayrılmalılar" dediğinde cevap verdim "Biseymi oldu abla?" dediğimde Meryem abla cevap verdi.

"İlkinin öldürdüğü adamın kardeşi İlkini vurdurmak için tetikçi tutmuş,İlkin ve Elif tehlikede" dediginde ayağa kalkıp konuştu "Tamam abla ben ulasıcam ona" diyip telefonu kapattıktan sonra İlkini ararken Kumsal konuştu "Sorunmu var?" dediginde elimle 'bir saniye' der gibi kaldırdım. İlkin telefonu acınca hızlıca konuştum..

"İlkin her nerdeyseniz çabuk ayrılın"

İlkin
"İlkin her nerdeyseniz çabuk çıkın" diyen Handeye gülerek cevap veriyordum "Noldu Hande neden çıkalım?"

"Elifide al çık İlkin, çabuk" dediğinde Elifi kenara çekip konusmaya devam ettim "Hande noluyo anlatsana amk" demistik sinirleniyordum yavaştan.

"İlkin, o adamın kardeşi seni vurdurmak icin tetikçi tutmuş" dediğinde anlık sok sonrası Elife bişey belli etmeden konuştum "Yapacak bişi yok Hande, geliyoruz şimdi eve" diyip telefonu kapattıktan sonra Elifin gözlerinin icine bakıp konuştum

"gözlerin bermuda şeytan üçgeni gibi bir defa bakınca geri çıkamadım"

dediğimde yan taraftan gelen mermi sesiyle kollarımı Elife dolamıştım, korumak ister gibi.

Elifin kollarına karnımın verdiği acıyla yığıldığımda Elif korkuyla konusuyordu.

"Sevgilim kapatma gözlerini, dinle beni hadi güzelim" dediginde gülümseyip-acınin tatlı gülümsemesi- konuştum "Kalbimi dinlemeye devam etmeliyim o zaman" dediginde yüzündeki buruk gülümsemeyle konuştu.

"Kendini zorlama güzelim, sadece beni dinle gözlerini kapatma tamammı?" dediginde başımı sallayıp kafamı göğsüne koyduktan sonra gözlerim yavaş yavas kapanırken Elifin konuşmalarını fazla duyamıyordum..

"Beni bırakma İlkin, bırakma ac gözlerini lütfen" dediğinde yüzüme bir damla gözyaşı düşmüştü.

Elif
İlkin karnının verdiği acıyla kollarıma yığıldığında beyaz tişortüm kanlar içinde kalmıştı..

"Beni bırakma İlkin,bırakma aç gözlerini lütfen.." gözyaşım yüzüne düştüğünde çevredeki insanların ambulansı aradığın duyuyordum.


İlkini vurma planlarını kimle yaptım acaba?

Durumu ciddimi sizce?

Devamında ne görmek istersiniz?

Belkide İmkansız DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin