7

235 20 13
                                    

İlkintoşumdan
Sabah erken kalkıp Handeyle birlikte dvden çıkmıştık.

"İlkin ilk önce ben giriyorum arkadan sen" dediğinde kafamı sallayıp elime telefonu aldım ve Elide mesaj attım.

-Bu olaylar bittiğinde herşeyi anlatıcam,söz

Araba durduğunda Hande konuştu "Ben ön kapıdan sen arkadan,hadi" dediğinde ikimizde arabadan inmiştik,elimde silahla arka kapıya dolaşıyordum,içerden ateş sesi gelince kalıdan içeri girip Handenin olduğu tarafa doğru gittim ve bunu bana yapan kişiye doğru yürürken Handenin bağırışını duydum "İlkin gitme beni bekle" demişti ama onu beklemeden içerdeki odas girip masanın arkasında elinde silahla duran adama doğrultup konuştum "Biraz geç kaldım kusura bakma artık" dediğimde gülüp konuştu "Beni burda öldürsen seğ çıkabilecekmisin?" dediğinde elimdeki silahı dahada sıkmıştım "Seni öldürmem yeter bana" dediğimde yan taraftan koruma çıkıp silahı bana doğrutmuştu "Bumu koruycak seni ha?" dediğimde hala gülüyordu..Elimdeki silahın tetiğini çekip karsımdaki adama üç mermi sıkarken yandaki korumada bana mermi sıkmıştı o esnada kapı açıldığında Hande korumayı vurup benim yanima koşmuştu "Sen ne yaptiğının farkındamısın ya" dediğinde karnımdaki yaraya bakarak konuştum "Doğru bişey yaptım" dediğimde Hande telaşla konuştu "Acil çıkmamız lazım eve gidince Zehra halleder bunu" dediğinde bana yardım ederek arabaya doğru gitmiştik.
Telefonu elime aldığımda Eliften gelen mesajları okumuştum.

-O söz tutulcak İlkin

-Ne zaman bitirip geliceksiniz?

-İyimisiniz cevap yazsana ya

Cevap vermemiştim zaten eve gidicektik "Al şunu yarana bastır" diyip arka koltuktaki bir bezi vermişti "Bir rahatlama geldi içime benim" dediğimde arabayı çalıştırıp eve sürmeye başladı..

Eve gittiğimizde arabadan inmeme yardım ettiğinde eve doğru yürümeye başladık kapıyı çaldığımızda kapıyı Elif açmıştı "İlkin ne oldu sana?" diye sormuştu telaşla "Yok bişey ufak hir sıyrık" dediğimde kenara çekildiğinde içeri gecmiştik."Zehra şu pansuman şeylerini hallet bu gerizekalı kendi başına iş yaptı" diye bağırdığinda içerden koşarak gelmişti Saliha "Naptı yine?" diye sorduğunda Hande cevap vermeden iceri yürüdü"İlkin acıyormu çok?" diye sormuştu Elif,"Bize bişey olmaz Angara çocuğuyuz biz" dediğimde sırıtmıştı yanıma Zehra oturup yarama bakmıştı "Allahtan sıyırmış yoksa ameliyat lazımdı" dediğinde Saliha konuştu "Duy bunları İlkin,sürekli senimi kolluycaz biz" dediginde sırıtmıştım "Bundan sonra kollanıcak bir konu kalmadı" dediğimde Elif konuştu "Anlatıcaksın demi?" diye sorduğunda kafamı sallayıp koltuğa yatmıştım Zehranın isteği üzerine..

Elifle ayrı bir odaya geçip konusmaya başlamıştık.

"Senle konuşmayı bıraktiğım günü hatırlıyomusun?" diye sorduğumda gözlerini kısıp duşündükten sonra cevap verdi "Evet, tecavüz falan öyle bir konu hakkındaydı" dediğinde arkama yaslanıp konuştum.

"Benim bir kız kardeşim vardı belki bilmiyorsundur,bu öldürdüğüm adam-adam demek hile canımı sıkıyor- ona sahip olmuşyu zorla..Ben kardeşimi koruyamamıştım ve o olaydan sonra psikolojisi yüzünden intihar etti..Bende o aralar seninle baya yakın olmuştuk senin başına bişey gelirse koruyamam diye,kendim zarar veririm diye konusmayı bırakmıştım.Geçen gecede o güzden Zehraya bağırdım" dediğimde Elifin gözleri dolmuştu bir anda yanıma gelip sarıldığinda kokusunu içime çekmiştim"Beni bir daha bırakma İlkin" dediğinde dahada sıkı sarılmıştı "Ben bırakmamda sen bıraktırcaksın şimdi" dediğimde sıritıp ayrılmıştı "Neden başta anlatmadın?" diye sorduğunda bu sorunun cevabını söylersem takrardan kaybetme korkusuyla cevapladım "Bilmiyorum.."

Daha detaylı anlatırdımda bayardı,kısa ve öz detayları anlatan bir bölümdü.

Devamı çok iyi olucak

Belkide İmkansız DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin