İlkin çıkarken Hande arkasından bağırdı "Nereye gidiyosun bekle beni" dediğinde arkasını dönmeden konuştu "Sen eve git,ben gelmicem" diyip çıktığında Handede ayağa kalkmış İlkinin arabayla gidişini izliyordu,bir taksi çağırıp beklemeye başladı.
Saliha
Hande ve İlkin gittiginde Eda ablalar gelmişti onlarla birlikte yemek yedikten sonro oturmuş konuşuyorduk "Şimdi İlkin Deryayla sevgili ama Eliftenmi hoşlanyor?" dedi Eda abla."Öyle ama Deryayı sevmiyor" demiştim bende Zehfa bana dönüp konuştu "Belkide seviyordur nerden biliyosun?" diye sorduğunda ona dönüp konuştum "İlkin birini sevdiğinde onu korumak için hic yapmıyacağı şeyleri yapar ve şuan Deryayla sevgili" dediğimde Meryem abla konuştu "Ben konusurum İlkinle sizde bişey demeyin" dediğinde doğrulup konuştum "Abla Deryayı bilmiyormuyuz Allah aşkına kıza ne dedi kim bilir" dediğimde Zehra elini omzuma koyup konustu "Bence bu kadar düşünme İlkin kendi kararlarını verebilir,Hem ablam yanında" dediğinde içeri Hande girmişti."Abla İlkin nerde?" diye sormuştu Zehra,"Derya aradı bişeyler dedi sonra telasla gitti" dediğinde ayağa kalkmıştım "Bdn demedimmi kıza kim bilir ne dedi diye.Kesin tehtid ediyor İlkini" dediğimde Hande bana dönüp konuştu "Ben sana demedimmi ya bişey deme diye,Sen gidip niye İlkine soruyon üstelik Elifin yanında" derken üzerime yürüdüğünde Zehrada ayağa kalkıp konuştu "Sen neden sürekli İlkini koruyosun,düşünüyorsun.Yoksa aşıkmısın ona?" dediğinde Hande olduğu yerde kalmıştı..
"Ne diyon Zehra sen?Ne saçmalıyorsun" dediğinde Zehra bir adım atip konuştu "Ben senin kardeşinim beni bukadar düşünmüyon,sürekli onun yanındasın." dediğinde Hande ellerini saçına geçirip konuştu "Zehra dahada saçmala hic bir bok bilmiyosun.Sen niye Salihayı koruyosun?" diye sorduğunda konuştum "Beni kimse korumuyo Hande ne demek istediğini anlıyorum ama o iş hayatta olmaz" dediğimde histerik bir gülüş atıp konuştu "Neden olmuyomuş yoksa hala seni aldatan Yaseminemi aşıksın?" dediginde gözüm dolmuştu,sürekli bunu yüzüme vuruyorlardı."Saçmalama Hande o iş bitti sadece benim tekrardan aşık olmam imkansın" dediğimde Zehra konuştu "Belkide imkansız değildir" diyip odasına gitmişti.
Handenin telefonu çaldığimda Hande açıp konuştu"Alo İlkin" dediğinde diğer taraftan ağlama sesleri geliyordu,"Sakin ol İlkin biz geliyoruz hemen" diyip telefonu kapattığinda herkes ona bakıyordu "Zehra çabuk gel hastaneye gitmemiz lazım" diye bagırdığında Zehra odadan çıkıp geldiğinde Hande konuştu "Kaza geçirmişler,İlkin konumu attı hadi" dediğinde gözüm dolmuştu.Kardeşim kaza geçirmişti.Yazarınızdannn
Hastaneye gittiklerinde İlkin duvara yaslanmış bir şekilde otururrn ağlıyordu.Hande ona koşup sarıldığında ağlaması şiddetlenmişti "Koruyamadım..Benim yüzümden oldu" diyordu hıçkırıkları arasında.Salihada ağlamaya başladığinda Zehrada ona sarılmıştı "Şşt geçgi bak Elif uyanıcak" dediğinde Saliha kafasını omzuna koymuştu "Bişey olursa yaşayamam ben" dediğinde Zehraya sarılmıştı.Doktor çıktığında İlkin hariç herkes ayağa kalkmıştı İlkin ayağa kalkıcak hali yoktu.
"Hayati tehlikeyi atlattı birazdan odaya alıcaz" dediğinde Saliha derin bir oh çekmişti Eda ve Meryem İlkinin yanına gidip çökmüşlerdi "İlkin güzelim geçti bak,Elif seni böyle görmesin" dediğinde İlkinin aglaması durmuştu "Ben giremem yanına" dediğinde Saliha konuştu "Neden?" diye sorduğunda İlkin gözlerini kaçırmıştı "Neden dedim İlkin" dediğinde İlkin konuştu "Derya yaptı bunu,arabanın frenlerini kesmiş"Evvett harika bir bölüm kesinlikle kaos falan yoktur
LaMort05 senin için 10 dk icinde yazdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
FanficSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜