29

213 20 67
                                    

Zehra ve Saliha eve doğru gittiğinde Saliha cebindeki anahtarla kapıyı açtığında ilk önce Zehranın içeri girmesini bekledikten sonra kendiside girmişti.

Elif İlkini koltuğa yatırmış başucunda da kendisi oturuyordu. "Hoşgeldiniz abla" diyip Saliha ve Zehraya bakmıştı Elif, "Hoşbulduk canım" diyip karşı koltuğa oturmuştu.

Zehra ise koltukta yatan kardeşinin yanına gidip alnından öpüp Salihanın yanına oturmuştu.

"Ne zaman uyudu? " diye sormuştu Zehra.
"İki saat oldu galiba, ilaçları içince uyudu" diye cevaplamıştı Elif. Zehra kafasını sallayıp başka soru yöneltti "Hande geldimi eve, arıyorum açmıyor" diye sorduğunda Elif kafasını hayır anlamında sallayıp konuştu.

"Kumsal gittiği için üzülmüştür" dediğinde Saliha konuştu "Yapmadan önce düşünücekti, kıza yaptığının affedilir yanı yok" dediğinde Zehra Salihaya dönüp konuştu "Napmış ki? " diye sorduğunda Saliha Zehraya bakıp cevapladı.

"Birlikte olmuşlar bunlar sonra Hande sabah evden bildiğin kaçmış, Kumsalın seslendiğini duymasına rağmen. Komodine para koymadığı kalmış" dediğinde Zehra kaşlarını kaldırıp konuştu "Neden kaçmış ki" diye sorduğunda bu sefer Elif cevapladı.

"Birlikte olduğu kişilerle hayatta uyumaz, işi bitince eve gelirdi ama Kumsal ile uyumuşlar" dediğinde Zehra kafasını salladığında İlkin yavaş yavaş gözlerini açıyordu.

"Aşkın bir yerinmi ağrıyor? " diye sormuştu Elif, "Yatmaktan götüm düzleşicek artık, ağrımıyor bir yerim" dediğinde Saliha konuştu "Kalk lan o zaman, koca koltuğu kaplamışsın" demişti şakaya vurarak.

"Ya abla daha yeni çıktı hastaneden" diye serzenişte bulunmuştu Elif. "Aman 3 günlük sevgilisine laf söyletmiyor bak sen şunlara yavrum" diyip Zehraya döndüğünde Zehra kıkırdayıp konuştu "Aferin Elom, İlkin sende itiraz etme balım dinlenmen lazım" dediğinde İlkin göz devirip konuştu.

"Otururkende dinlenebiliyorum ben, yatmams gerek yok" dediğinde Saliha bakmıştı kedi bakışlarıyla. "Hiç bakma bana öyle, Zehra ne derse o" dediğinde İlkin hariç herkes gülmüştü.

"Hanımcı seni, sen bende yardım istersin. " dediğinde kapı çalmıştı.

Saliha kapıyı açtığında Hande kapı pervazına yaslanmış duruyordu, "Hande yine mi? " dediğinde Handeyi içeri çekmişti.

"Düzgün bas yere, ikimizi de düşürüceksin" dediğinde Hande sarhoş şekilde şarkı mırıldanıyordu.

Sana uzaktan bakıyor artık gözlerim
Gönlüm senden geçmez
Bana döndü hep sözlerim

Gözlerini kapatmış bir şekilde söylemeyr devam ediyordu.

Unutmak o kadar kolay mı sandın?
Ayrılık bana aşktır artık
Unutmak o kadar kolay mı sandın?
Ayrılık bana aşktır artık

Zehranın yanına oturttuğunda Zehra ablasının yağmurdan dokayı ıslanan ceketini çıkarıyordu.

Dağılmış saçlarım gönlünün yatağına
Uyandırma
Sabah olsun ben giderim
Sen kal rüyamda

'Sabah oksun ben giderim' kısmını bağırarak söylemişti.

Aramak o kadar kolay mı sandın?
Yolların bana aşktır artık
Ah gitmek o kadar kolay mı sandın?
Yolların bana aşktır artık

Zehra ablasını geri koltuğa yasladığında kahve yapmak için mutfağa gitmişti. Diğerleri ise Handenin ilk defa bu halde olduğunu görüyordu.

Sesim bende bir yabancı gibi
Şaşarım
Gönlümün takvimine şiir oldu yüzün
Ararım

'Gönlümün takviminde şiir oldu yüzün'kısmınıda bağırarak söylemişti.

Ah bulmak o kadar kolay mı sandın?
Aramak bana aşktır artık
Ah bulmak o kadar kolay mı sandın?
Aramak bana aşktır artık

Şarkı bittiğinde başka şarkıya başlamadan Zehra kahveyi getirmiş zorla içirtmişti.

Aşk acısı çeken Baladın mı? Severiz..

Oy ve Yorum atıp fikir belirtin..

Şimdi defolun

Belkide İmkansız DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin