27

259 18 27
                                    

İlkini hastaneye getirdiklerinde Zehra Meliha ablasıyla konuşuyordu "Abla bu ameliyatı sen yap nolur" dediğinde Meliha elini Zehranın omzuna koyup konuştu "Tamam ben yapıcam, sen şimdi git ablanın yanında dur" diyip ameliyathaneye girdiğinde Zehrada diğerlerinin yanına gitmişti.

Elif yere oturmuş kan olan ellerine bakıyordu.

Saliha ise kardeşine bakıyordu üzgünce, Zehranın geldiğini görünce ona bakmıştı.

Meryem, Eda ve Naz ablada oturmuş sessizce bekliyorlardı.

Handeyi ilk defa böyle görüyordu Zehra.

Dağılmış, gözleri kıpkırmızı olmuş bir şekilde Kumsalın omzuna koymuştu kafasını.
"Hande, hadi iç şu suyu" dediğinde Hande kafasını kaldırıp Zehranın uzattığı suyu içmişti.

"Meliha abla girdi ameliyata" dediğinde Zehra, Naz konusmuştu "Elif, hadi yavrum elini yüzünü yıkayalım" dediğinde Elif kafasını sağa sola sallayıp konuştu "İstemiyorum..burda kalıcam" dediğinde Zehra Elifin yanına eğilip konuştu.

"Elif bişey olursa haber vericekler zaten, hadi güzelim" dediğinde Elifin gözünden yaş akmıştı.

"Kumsal, İlkin iyileşicek demi?" diye sorduğunda Kumsal Handenin kafasıni kaldırıp yanagını okşarken konuştu "İyileşicek Hande, hep beraber olucaksınız yine" dediğinde Hande cevap verdi

"Sende olucaksın demis? Birakmıycaksın beni" dediğinde Kumsal Handeye sarılıp saçını okşarken konuştu "Sırası değil Hande, sonra konuşuruz bunu" dediğinde Hande gözlerini kapatmıştı.

2 saat sonra
Meliha çıktığında herkes ayağa kalkmiştı. Elif endişeli bir şekilde soru sormuştu "İlkin iyimi, bittimi ameliyat?" dediginde Meliha gülumsedikten sonra Zejraya dönüp konuştu "Ameliyat iyi geçti, fazla kan kaybetmiş ama iyi direndi. Bir kac gün burda kalıcak o sira dana emanet Zehracım" dediğinde Elif gözyaslarını serbest bırakmıştı.

Salihayla Elif sarıldığında içeri giren kişileri görünce Saliha geri çekilmişti "Bunlar ne arıyor burda?" diye Meryem ablasına doğru sorduğunda Meryem elini omzuna koyup konuştu "Olay çıkarma şuan, sonra halledicez" dediğinde Yasemin ve Vargas  Salihanın yanına gelmişti.

"Niye geldiniz?" diye buz gibi çıkan desiyle sormuştu Saliha, herkes dikkatini onlara vermişti.
"Sevgilimin arkadaşı vurulmuş gelemez miyiz?" dediğinde Saliha aşağılayıcı bir tonda konuştu "Benim orospu bi sevgilim olamaz, başka kapıya. Bunuda al git ama" dediğinde Vargas yumruğunu Salihanın yüzüne vurmuştu.

"Düzgün konuş lan benimle" dediğinde Saliha patlamış dudagına elini götırdükten sonra Elif ve Zehraya dönüp konuştu "Zehra ben sana sonra açıklıycam hayatım" dedikten sonra Vargasa sağ eliyle vurduğunda Vargas yere düşünce üstüne çıkıp vurmaya devam ederken Yasemin girdi araya.

"Saliha yeter, kalk şurdan" dediğinde duymamıştı ama Zehra gelip kolunu tutarak konuştuğunda ona dönmüştü "Saliha, hastanedeyiz. Hadi kalk" dediğinde Saliha kalktığında Elif konuştu.

"İlkin içerde ameliyat olmuş sen kavga ediyosun niye? Bir orospunun buraya gelmesi yüzünden. Sen Zehradan hoşlanmıyomusun sal artık bu şerefsizleri. Şimdi hep birlikte İlkinin yanında olucaz, hiç bir yere gitmiyorsunuz" dedinğinde Vargas ve Yasemine dönüp konuştu.

"Sizde siktir olup gidin, sinirlerim tepemde zaten" dediğinde Yasemin Vargasın koluna girdikten sonra birlikte uzaklaşmışlardı.

Hikayeye gizli shipimi ekliyorum yavaştan.

Sizce o kişiler kim?

Bölümü atmak için atıyorum, işlerim olduğundan dolayı yazamadım. Ve sevgilimle ilgilenmem gerek.

Belkide İmkansız DeğildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin