Sabah uyandığımda üstümdeki Kumsalın saçlarının yüzümün her tarafında duğunu anlamıştım. Ellerim çıplak belinde dururken Kumsal yerinde kıpırdadığında ellerimi oynatmaya başladım belinde.
Bir süre öyle durduktan sonra kendini yan tarafa atıp daha tam açılmamış gözleriyle konuştu "Günaydın,niye uyandırmadın" dediğinde yan döndükten sonra konuştum "Yerin rahat gibiydi o yüzden" dediğimde yüzünü diğer tarafa çevirince kahkaha atıp konuştum "Ben çok rahattım şahsen, peki sen?" diye sorarken kendime çevirmiştim. "Bilmem,ee kalkalımmı?" dediğinde biraz daha yaklaşıp konuştum,konuşurken nefesim dudaklarına çarpıyordu "Kaç kaçabildiğin kadar" dediğimde yutkunup kafasını geri çekip konuştu "Kıyafet istermisin diycemde benimkiler sana olmaz,uzunsun" dediğinde yataktan kalkıp konuştum "Gerek yok sizi bıraktıktan sonra eve giderim zaten" dediğimde dudaklarını büzüp konuştu "Dün gelirim diyordun neden gelmiyorsun?" dediğinde gülmemek için yanaklarımı ısırıyordum. "İşimiz var o yüzden" dediğimde kapıyı açarken konuştu "Elifle İlkin birazdan gelir,ben üstümü değiştiriyorum" diyip odadan çıktığında bende çıkıp salona gitmiştim. Elime telefonu aldığımda koltuğa oturup beklemeye başladım.
ZehSal
İkili birbirlerine sarılmış bir şekilde yatarken kapı çalmıştı "Ben kapıya bakıyım" diyip kalkmıştı Zehra, kapıyı açtığında karşısında İlkin ve Elif vardı "Hoşgeldiniz" diyip kenara çekildiğinde İlkin gülümseyip konuştu "Hoşbulduk Zehracım"diyip yanaklarında öptüğünde Zehra donakalmıştı.
"Hadi ama burdamı bekliycez" diyip Zehranın koluna girdikten sonra içeri girmişlerdi. "Hoşgeldin Elif,sende" demişti Saliha. "Abla!" demişti kardeşi uyarıcı bir tonda. "Ay tamam bişey demedim ben yatmaya gidiyorum iyi geceler" diyip koltuktan kalktığında İlkin koltuğa yayılıp konuştu "İyi geceler canım" demişti sonunu uzatarak.Salihanın odaya gittiğinden emin olduktan sonra konuştu "Sevgilimisiniz?" diye sormuştu birden Zehra, İlkin ve Elif aynı anda konuştu "Evet","Hayır" dediklerinde Zehranın gözleri ikisi arasında geçiyordu. "Ne demek hayır Elif" diye sormuştu İlkin çatık kaşlarıyla, "Ben bir teklif aldığımı hatırlamıyorum ilkkanım" dediğinde Zehra konuştu "Teklif olmadan olmaz bu işler İlkincim" dediğinde İlkin gülümseyip konuştu "Kardeşim dediyse doğrudur" dediğinde Zehra ayağa fırlayıp konuştu "Pozitifmi çiktı sonuç?" diye heyecanla sorduğunda İlkin kafasını sallayıp konuştu "Pozitif çıktı" dediğinde Zehra gidip kardeşine sarılmıştı.
***
"Ebrarım hoşgeldin" diyip boynuna sarılmıştı Zehra. Saliha çatık kaşlarıyla Handeye doğru konuştu "Bu kim?" diye sorduğunda Hande sırıtıp konuştu "Ebrar,çocukluk arkadaşı ve iş arkadaşı" dediğinde Saliha üstündeki gömleğin bir düğmesini açmıştı.Hikayenin gidişatıyla ilgili Instagram'dan yazabilirsiniz.
@g.izem10Nasıl gidiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide İmkansız Değildir
FanficSaliha Şahin-Zehra Güneş ship kitabıdır. Voleybolla ilgisi yoktur. Diğer voleybulcularda bulunmaktadır 💚💜